Meeba
Talliporukan jäsen

|
Post by Meeba on Jan 10, 2011 19:35:18 GMT 2
Ainiin,piti ihannn pakko tulla kommaamaan tuota Blingiä <3 Aivan ihana otus! Aiotko ottaa sille hoitajaa lähiaikoina, vai? : ) Ainiin, anteeksi epäaktiivisuus (koetan panostaa ja kunnolla vain Arttuun, kats. tarina)... niin ja oliko teillä hyvä joulu ja uusivuosi? anteeksi turha, mutta hieman turhautuneella mielentilalla kirjoitettu.
|
|
Jonne
Talliporukan jäsen

|
Post by Jonne on Jan 10, 2011 21:34:43 GMT 2
Hyvät joulut ja uudetvuodet on vietetty, ainakin omalta osalta. Joululahjaksi sain kauan haaveilemani piirtopöydänkin<3 Uudesta vuodesta ei puhuta.. Lupauksen keksimisessä meni oma aikansa, mutta päätin olla stressaamatta liikaa ja mennä ajoissa nukkumaan (lukujärjestys vaihtui - joka päivä kasiin, enkä tykkää nukahdella tunneilla).. : D
|
|
|
Post by Lynn on Jan 14, 2011 15:48:55 GMT 2
Blingin hoitajanpaikka on nyt tosiaan vapaana. Ajoissa nukkumaan olisi mullekin sopiva lupaus, ja varmaan pyrin sitä noudattamaan, vaikken siitä mitään virallista lupausta tehnytkään. Itse asiassa mulla ei ole tapana tehdä uuden vuoden lupauksia lainkaan, koska mä alan aina stressata sellaisista. Mallaspuron suhteen mulla kuitenkin on sellaisia suunnitelmia, joiden toteuttamista voinen pitää omana tämän vuoden "velvollisuutena", mutta vain siinä määrin velvollisuutena, etten tee mitään väkisin. Teen asioita oman jaksamisen ja irl-elämän puitteissa, kuten oikeastaan tähänkin asti, ja opettelen vähän löysäilemään. Mulle on yleisesti ottaen aika vaikea ottaa löysin rantein, mutta nyt mä opettelen, enkä polta itseäni loppuun, "koska mun nyt vaan täytyy tehdä kaikki nyt heti samantien"... 
|
|
Meeba
Talliporukan jäsen

|
Post by Meeba on Jan 25, 2011 14:19:36 GMT 2
Yay :'D Hih lähti aika läpästi käyntiin mun ja Blingin hoitotaipale.. ihan karsee kuva  Nojoo, mites teillä? Oon taas nuhassa ja flunssassa, nenä vuotaa koko ajan ja jos meen pötköttämään niin en saa henkeä 8(
|
|
Jade
Ahkera osallistuja

|
Post by Jade on Jan 25, 2011 14:48:19 GMT 2
Mäkin oon ollu perjantaista asti kipeänä ja flunssassa. Tänään en vielä louluun mennyt, mutta huomenna taas sinnekkin palailen. ;D Aion kuitenkin mennä tänään tallille, kun kaveri tulee kattoo ratsituntii. Voi tulla aika hauskaa meillä... 8) No, kunhan tulin tänne topaa sotkeen, ei muuta. =X
|
|
Meeba
Talliporukan jäsen

|
Post by Meeba on Jan 25, 2011 16:22:59 GMT 2
Voi meitä lunssapotilaita 8'(
|
|
Jeccu
Uusi kävijä
|
Post by Jeccu on Feb 7, 2011 20:10:26 GMT 2
Heellou kaikille! :> Tulin nyt vaan tänne jotain kirjoittelemaan. Ensinnäkin haluan pahoitella epäaktiivisuuttani, sekä lyhyttä ja todella huonoa tarinaani. :> Myöskin täytyy ilmoitella ettei nyt kuvia kyllä tule hetkeen: olenhan vasta harjoittelupuolella! Mutta sitten enemmän tämän päivän tapahtumista. Ja miksei myös vähän muutakin? Koko meiän luokka, ehkä koko koulukin, on tosi innoissaan, koska keskiviikkona on discot koulussa! ♥ Ah yes, miten kauan oon odottanut tätäkin? Meiän discot on tosi ihania, tosi kova meininki, ja kun tanssiseuraa löytyy niin yeah.  Mutta, jos tanssiseura on huono ja pojat on ihan... idiootteja niin siellä ei oo kiva! xD Muttajuu. Päivää! Jeccu on laulanu puolet päivästä, okei, enemmänkin, ja nyt ääni on ihan poissa. Ei... kannata... laulaa... - Jeccu kuittaa
|
|
Jonne
Talliporukan jäsen

|
Post by Jonne on Feb 23, 2011 14:53:31 GMT 2
Holy cow! Laitoin Vilmalle ikääntymisen VHKR:ksi, ja kappas kummaa, tammasta tulikin 3-vuotias :D Yritän tasoittaa ikähyppyä tarinoissa vähän, mutta tuskinpa siitä nyt kovasti haittaa on.
|
|
|
Post by Aimie on Feb 23, 2011 19:01:57 GMT 2
Mulla on vissii joku mystinen väsymyskausi, haluisin vaan nukkua - koulussa varsinki mantsan ja filosofian tunneilla on tullu vähän lepuuteltua silmiä :D Onneks loma alkaa perjantaina, ja ohjelmaa on ainaki alkulomalle valmiina jeei. Lauantaina kaverille istuun iltaa ja maanantaina viettelee päivän etuajassa toisen kaverin synttäreitä. Singstar, here I come <3
|
|
Jeccu
Uusi kävijä
|
Post by Jeccu on Feb 24, 2011 9:04:19 GMT 2
Heippådej Mallaspuro! Aimie, muakin on väsyttäny kovasti, mutta mullapa onkin loma! >:'D Vaikka, en oo kyl saanu mitään tehtyä. Enkä oikeestaan tartteekkaan. Loma se vaan on. Ja tää loma on kyl alkanu tosi hienosti juupajuu, mutta kun se on yksityinen asia, niin mä en taida kertoo  Muhaha. Pitäis tarinaakin jatkaa tässä Bundylle. :') Mulla vaan silmät kirvelee kokoajan, ja ne vuotaakin, niin pitäis kokoajan sulkee ne hetkeks, ja pyyhkii ne hihaan, ja sitten taas jatkaa tarinaa. :'D Päivän jatkoja kaikille! n__n m/ Mä leivoin muffinsseja! Tosi hyviä, jos ite saa sanoo. :> m2/ Iskä osti sellasen pienoismalli helikopterin. Vitsi se on hauska! m3/ Ups... törmäsin oveen... m4/ Nam, uunileipää!
|
|
Meeba
Talliporukan jäsen

|
Post by Meeba on Feb 27, 2011 11:59:07 GMT 2
Eikä, Jeccu, mulla loppu just loma 8( Mä kuulkaa raapustan kunnon tarinaa BLingille (tai sitten en... xD) ja ja ja... vähän kivaa, pääsen taas ens viikolla ratsastamaan! Yeeah! Kattokaas siellä on vaan kenttä, tai maneesi on mun mielestä remontissa nyt. Joten koko kevät joudutaan mennä kentällä, et kivakiva..
// ED: Cimillalle ratkiriemuisaa syndepäivää![/color]
|
|
Jeccu
Uusi kävijä
|
Post by Jeccu on Feb 27, 2011 14:41:03 GMT 2
Meeba, mullakin tänään loppus. Siis, ton olin lähettäny varmaan hiihtoloman puolessa välissä tai jotain.  Haha. Vhooooi ei. Tai toisaalta, kivaa! Mä värjäsin tukan taas uusiks, kun se väri alko haalistua pois. Ihan sävyteshamppoolla vaan. Noh, kävi ilmi että tästä tuli sitten vähän tummempaa kuin mitä olin uskonu (se on nyt lähes ihan musta). Harmittaa toisaalta vähän: en olis halunnu sitä ihan mustaks, vaan sellaseks mikä mulla ennen oli. No, kaverin mukaan tää sopii mulle, joten mä en valita. :> Onneksi olkoon, Cimilla! Muokkaus: Ah, mä oon kyllä fiksu.  Oon pyöriny tähän asti ihan väärillä sivuilla, siis Mallaspuron vanhoilla sivuilla. Onneks mulla oli pokkaa lähettää Lynnille viestiä, ja kysyy et miks ihmeessä mä en pääse Mallaspuron (vanhoille) sivuille, kun enhän mä tienny et ne oli vanhoja.  Ku tuli vaan joku ihme teksti siihen, enkä päässy sit tekemään mitään. Jeeeeee, kiitos Lynn! x) ♥
|
|
|
Post by Lynn on Feb 28, 2011 20:55:38 GMT 2
Hyvää syntymäpäivää kaikille, jotka tässä lähipäivinä ovat viettäneet / viettävät / tulevat viettämään vanhentumispäiviään! Ja oho, nyt tippui hiiri. No, toivottavasti ei hajonnut.
Mun on pakko tulla mainitsemaan, etten ole koskaan ikinä elämässäni värjännyt hiuksiani. Arvatkaas miksi? Kun mä olin vähän pienoisempi, halusin kyllä kuvasti, mutta äitimuori kielsi ankarasti. Nyt mä puolestani en enää halua / uskalla värjätä, koska mulle tulisi karmaiseva identiteettikriisi ilman kultakutreja. Paitsi et ei nää oo kultakutrit, liian vaaleat (värittömät?) ovat kultakutreiksi.
Vinkki kaikille, jotka tulevat tulevaisuudessa suunnittelemaan itse omat lukujärjestyksensä ja valikoimaan kursseja: jos haluaa ottaa 7-8 kurssin jaksoja, kannataa tehdä, niin kuin minä tein. Kahdeksaa koodia käyn tässä jaksossa, mutta ei haittaa vaikka päivät on pitkiä (no, pitkiä ja pitkiä - seitsemäntuntisia ja keskiviikkona parhaillaan about 8.00-17.30, torstaina 8.00-16.00). Meneillään on liikunta, kuvis ja musiikki sekä lukuaineista englanti, biologia, ranska ja historia - helppoa kuin heinänteko. Niin, ja se kahdeksas koodi koostuu kirjan taittamisesta, juttujen kirjoittelusta ja valokuvaamisesta.
Piirtämiselle ei kyllä jää paljoa aikaa, kun tuntuu että koulusta tullessaan vaan lähtee lenkille, syö, tekee / lukee läksyt jos niitä on tullut ja painuu nukkumaan. Okei, ei se käytännössä ihan näin mene... Toisaalta mä olen piirrellyt pari kuvaa ikään kuin varastoon keväämpää aikaa odottelemaan. Näette sitten - jotain jännääkin on luvassa!
|
|
Cimilla
Talliporukan jäsen

(c) Lynn
|
Post by Cimilla on Mar 1, 2011 11:53:20 GMT 2
Ääk, kiitoksia onnitteluista ! 
|
|
Jeccu
Uusi kävijä
|
Post by Jeccu on Mar 1, 2011 13:41:24 GMT 2
Mun on pakko tulla mainitsemaan, etten ole koskaan ikinä elämässäni värjännyt hiuksiani. Arvatkaas miksi? Kun mä olin vähän pienoisempi, halusin kyllä kuvasti, mutta äitimuori kielsi ankarasti. Nyt mä puolestani en enää halua / uskalla värjätä, koska mulle tulisi karmaiseva identiteettikriisi ilman kultakutreja. Mullakin kieltämättä on ikävä mun blondinruskeetajännää tukkaa. Tänään (kun mun kamu on blondi) mä rakastuin mun kamun hiuksiin, ne oli niin nätit. <3 Siis sillä on ollu pitkään blondit, eikä se oo värjänny, mut ne on niin ihanat.  Mulla on vaan tällanen tumma... harakanpesä. :> No, liian myöhäistä sitä nyt on katua, tehty mikä tehty. ;> Ai tulinko mä vaan tota kommentoimaan tänne? Toisaalta joo'o, koska mulla ei ollu ihan muutakaan tekemistä! :'D Mun nettikaveri Sebbeleessä päätti teettää varsan omalla tammuliinillaan, joka asustaa mun tallilla, ja se kysyi että jos se tamma vois varsoa mun tallissa. Jaa, kyllä se mulle sopi, mutta arvatkaa mitä mä vielä laitoin vaihtoehdoks? Se tamma varsoo mun tallissa, sillä ehdolla, että mä saan sen varsan! :'D Joo'o, musta on tullut varsahullu. Mä vaan haluan varsan, jota koulutella ja sais kasvattaa sen ihan itte, ja sillei, mutta empä usko että mä varsaa saan. :> Ite en haluis omilla tammuleillani teettää varsaa, mutta ehkä mä joku päivä voisin Carkilla teettää jonkun varsan. Pitääpi kattoo. :> Voi Lynn, hiirtä ei kannata tiputtaa lattialle. Kyllä, se on erittäin kivaa, mutta ei, se ei ole kivaa, jos hiiri on niin huono, että sen kuori irtoaa, eikä suostu menemään paikalleen. :'D Tehty on. Eipä siinä mitään, yritin pitää sen salassa ihan hissuksiin vaan, mutta kyllä se mun tarkkanäköinen isä sen huomas... Örgh. Edit: Työn alla on tarina, johon piirrän kuvat. Saattaa kestää hetki, eli viikko ehkä, koska mun jalat on ihan muussia, jonka takia en saa mitään aikaseks. Eikä ihan innosta istua kylmässä nurkassa, suuren koneen luona, ja piirrellä kuvia... Joten, se jääköön joksikin toiseksi päiväksi. :> E2: Juhuuu, mä saan sen varsan josta puhuin! :--D Yay, varsavarsa mulle. (virtuaalinen siis)
|
|