Jade
Ahkera osallistuja

|
Post by Jade on Mar 4, 2011 16:49:22 GMT 2
ensiksi pahoittelen todella paljon, etten ole hoitanut kuukauteen. Syitä on paljon... Ens viikolla koitan ryhdistäytyä, kun loma loppuu! ;D
|
|
Jonne
Talliporukan jäsen

|
Post by Jonne on Mar 6, 2011 21:04:11 GMT 2
HEI TYYPIT, meitsillä on idea! Tuli vaan mieleen, kun Malpussa on tällä hetkellä aika paljon tapahtumaa sun muuta, siitä saisi kivasti lehtimateriaalia. Ai hä? Niin siis, jos Mallaspurosta saisi kyhättyä tallilehteä. Toimittajat voisivat vaihdella, halukkaat voisivat ottaa vuoroja tai muuta sellaista? Lehden ei tarvitsisi ilmestyä usein, tyyliin kerran kuussa. Miltä kuulostaa? Musta tästä voisi tulla aika kivaakin, ja ainahan voi kokeilla, eikö? :D
|
|
Jade
Ahkera osallistuja

|
Post by Jade on Mar 6, 2011 21:40:33 GMT 2
Mun mielestä toi Jonnen idea on kyllä hyvä!  Olisin varmasti innokkaasti mukana  .
|
|
|
Post by Lynn on Mar 13, 2011 21:18:59 GMT 2
Mallaspuron uudesta lookista ja uudistuksista olisi kiva kuulla kommenttia. Vilkaiskaahan myös henkilösivulle päivitetyt muutokset.  Vuosipäiväjuttujen julkaisu viivästyy hieman.
|
|
Jeccu
Uusi kävijä
|
Post by Jeccu on Mar 14, 2011 12:25:00 GMT 2
Mä ainakin tykkään kovasti Mallaspuron uudesta lookista! En oo vielä kattonut koko sivuja läpi, mutta etusivusta tykkään. ;>
Jonnen idea kyllä oli mahtava! Mäkin oon mielelläni mukana. :--) Ja Mallaspurolle päivän myöhäiset onnittelut!
Jeccu on täällä sairaana, ei kuumetta tai mitään, mutta sairaana kuitenkin ollaan. Oon kuitenkin edelleen lomalla kiireitten takia, kivaa tässä on kun ei oo mitään koulukirjoja kotona, en voi tehdä mitään läksyjä. :--D No, ei oo mun vika.
Hii, Mallaspuroa selailemaan! >
muoks Jecun esittelyä ei löydy hoitajista. :--(
|
|
|
Post by Aimie on Mar 14, 2011 19:05:04 GMT 2
Me likes mucho, tykkään tästä uudesta ulkasta niiin paljon ^____^ Hevosten uusi listaus on paljon kätevämpi kuin ennen ja samoin henkilökunnan yms. Seuraavaks Lunniseni voisit piirrellä noita tyyppien naamoja, ois kiva tietää miltä esim. Aikku näyttää "oikeesti" (mä ainaki kuvittelen mielessäni tyypit tietyn näkösiks). Mä voisin hiipiä hiljalleen kohti keittiötä herkuttelemaan mustikkapiirakalla, joka on tosi hyvää vaikka ite teinki! Se vaan sattuu olemaan mun bravuuri 
|
|
Jonne
Talliporukan jäsen

|
Post by Jonne on Mar 14, 2011 20:12:57 GMT 2
Joo, tykkään kans uudesta ulkasta. Kivan selkeä ja vähän "kesään päin" :) Hevosten listaus on muy bueno! Sitä vaan että voisin väkertää tallin sivuille uudestaan oman esittelyni, ettei olisi noin pitkä.. Kaikki ajallaan :D
|
|
Anne
Uusi kävijä
|
Post by Anne on Mar 15, 2011 20:43:00 GMT 2
Juu, uusi ulkka on namsk! Selkeämpi ja rauhallisempi sekä hevoslistaus informatiivinen, kun on nuo pärstäkuvat hebbasista. Pienenä nipotuksena, että Basse on FF, ei vielä fn 
|
|
|
Post by Lynn on Mar 16, 2011 8:27:14 GMT 2
Hupsiis... mitähän kaikkea mä olen oikein kämmäillyt ulkoasunvaihdon yhteydessä. Huomasin, että Manki puuttuu hevoslistauksesta kokonaan. Noh, jos sitä tänään saisi laiteltua noi kuntoon ja kirjoiteltua viikonlopputarinan loppuun, kun taidan joutua olemaan kotona rasittavan kivuliaan jalan kanssa. Lekuriaika on varattu ja katsotaan, jos sieltä tullaan taas liikuntakiellon kanssa takaisin. Siinä tapauksessa mä en ala, no more liikuntakieltoja mulle kiitos. Seuraavat kisat menee kyllä sivu suun ilman liikuntakieltoakin, eli hyvin on kausi alkanut kun olen joutunut skippaamaan kaikki tähänastiset kisat.  Tjooh. // Vähällä selvittiin, viikon liikuntakielto ja neljä päivää täydellä buranakuurilla. Huh.
|
|
Jeccu
Uusi kävijä
|
Post by Jeccu on Mar 17, 2011 20:09:08 GMT 2
Ahaaaaa, multa hajoo pää! Pitkä päivä ja mä nukahdan tähän - jalat kipeet ja ihan kaameeta. Tässä vaiheessa vois jo ehkä tuumia itsensä... Krooh, phuu, krooh
Onneks idolsit nyt pelastaa mut... huoh, mä nukahdan ihan varmasti koneen ääreen. :--D Onpas telkkarissa huono laatu... njah, en jaksa välittää. :--D Huoh, joo, tulinpa tänne vaan sepittämään. Huomasin tänään jotain ihan outoa, mutta se on niin "rumaa" etten viittii sanoo. :--D
Öitä teille kaikille Mallaspurolaisille! ♥
~ Nugguva Jeggu
Hei mitä ihmettä! Mitä ihmettä ihmettä ihmettä? Oonks mä nyt tipahtanu koko Mallaspuron toiminnasta yhtäkkiä? Kun menee henkilöitten esittelyihin ja sieltä sitten nappasee hoitajat, niin sanotaan että Kristiina on Bundyn hoitaja... Mitä ihmettä ihmettä?
|
|
|
Post by Lynn on Mar 17, 2011 22:10:25 GMT 2
Joo, siis noi hoitajajutut ei oo henkilösivulla ihan ajantasalla... päivittelen niitä jahka muistan, jaksan ja ehdin. Mä olen jo nyt kurkkuani myöten täynnä keppejä ja mun kämmenpohjissa on mustelmat. Ei kiva, mutta pärjäillään...  Nyt lienee aika painua nukkumaan.
|
|
Kiki
Talliporukan jäsen

Kiitos kuvasta Tin?velille!
|
Post by Kiki on Mar 18, 2011 16:05:52 GMT 2
Kävin ekaa kertaa Riarosan sivuilla ja ihmettelin, miksi hänellä ja Eeliksellä on samat kuvat... *Plaa plaa, tarkka minä* mutta ihastuttavia molemmat varsat  Tuolla News- "laatikossa" kun tulee foorumin etusivulle välkkyi muiden mukana teksti: Tulossa kolme kesävarsaa (tai jotain sinnepäin). Mietin että hä, mikä kesä, niinku 2010 vai 2011?? No joo, mutta johtuu varmaan siitä, että olen varsahullu  Uus ulkoasu aivan ihana!! I like wery much! Toi, että heppojen päät näkyy sivulla, on kiva idea! Lynnille sellasta että toi henkilösivu on vähän ajasta jäljessä, mutta ei oo hengenvakavaa. Bye bye,, Kiki
|
|
Jeccu
Uusi kävijä
|
Post by Jeccu on Mar 21, 2011 19:13:21 GMT 2
Tiiättekö mitään parempaa, kuin että hammas irtoo, ja se roikkuu suussa hammasrautojen takia? Voi että, on H&M mainoksissa kestämistä. :--D Niin meinaan revetä kun noi pojulit siinä tanssii... Phi. Hmm... Haluun niin kovasti riidaamaan! Ihan oikeesti. Viime kerrasta on jo kuukausia, mä olin hei viimeks' ratsastamassa kesällä! Ähähähä, täällä tulee hulluks. :--( Ja vielä enemmän kun toi hammas ärsyttää mua. :--D Pitäiskö nyt palailla pikkuhiljaa lomalta? Mäpä taidan kirjotella tarinan, jos vaan ehin ja jaksan. Mäkun oon niin ihanan laiska. ♥ Edit// ... Mä en ymmärrä äitien logiikkaa. No, kuitenkin, Jeccu on himassa tänään. Jadelle synttärionnittelut!
|
|
Jade
Ahkera osallistuja

|
Post by Jade on Mar 25, 2011 6:56:29 GMT 2
Kiitos Jeccu! Nyt tosiaan olen vihdoin 14  . Lahjaksi sain vaatteita ja 130 euroa rahaa, mitäs muutakaan?  sori ku tulin tänne leijuu, mut tänään pääsen viikonlopuks vuokraa hevost ja ratsii kamujenkaa 5 tuntii! Oon jo ihan sekasin... 
|
|
Kiki
Talliporukan jäsen

Kiitos kuvasta Tin?velille!
|
Post by Kiki on Mar 26, 2011 10:51:53 GMT 2
Myöhäset onnittelut Jadelle! Varmaan ihanaa vuokrata heppaa? Itelläni on viikonloppu täynnä työtä- hoitelen sukulaiseni omistamaa kisapollea, omaa hoitsuani (jota kyllä hoidan 5-7 päivänä viikossa). Mukavaahan se on, kun saan putsata karsinan, ruokkia ym. Ihan kuin oma hevonen olisi. Tai onhan tuo, täti omistaa ja minä ratsastan ja hoidan, kun ei tätini ole enää ponille sopivan kokoinen. JEES, mikäpäs siinä, heppaa hoidellaan ja serkku (nyt 22 vuotias, 6-vuotiaasta asti ratsastanut) tulee pitämään vähän luentoja/opetusta mulle. Mutta mikäpäs tässä, kohta tallille ja hoitamaan heppoja. THANKS
|
|