|
Post by Lynn on Jan 27, 2010 20:42:12 GMT 2
Topiki kaikenlaista yleistä jutustelua ja höpöttelyä varten! Sormet ja näppäimistöt sauhuamaan - täällä voi puhua kaikesta maan ja taivaan välillä  Pidetään keskustelu siistinä ja vältetään yhden sanan viestejä sekä turhia tuplapostailuja, niin Lunni pysyy iloisena 
|
|
Mila
Uusi kävijä
|
Post by Mila on Feb 26, 2010 15:54:13 GMT 2
Jihaa! Lynni on ollu nyt aktiivisena Mallaspuron suhteen, eli kaikki taputtaa Lunnille! *Taputapu* :---D
Joo, mä oon siis Maissi, mut pyörin täällä 10vuotiaana Milana. (: Mutta siitä sitten tuonnempana enemmän...
Oon nyt kipee joten tää viesti saattaaa olla sekava yms. mutta oli pakko saada kokeilla Mallaspuron foorumia! =D Onks teillä muuten lemppareita täältä, siis hevosista? Mä tykkään erityisesti Löpöstä, se muistuttaa niin paljon IRL-lempparia. <3
|
|
|
Post by Aleksandra on Feb 27, 2010 11:51:26 GMT 2
Toivottavasti Mallaspuro pääsee hyvään vauhtiin ja täst tulee aktiivinen talli! Mallas (mä käytän nyt sitä nimee &&&&&&&&&&) on tosi mukavanolonen talli ja pakko sanoa että mä hankin tänne porukkaa vaikka niskasta vetäen tänne jos ei muuten! murh..
Mä olen siis Aleksandra (d444h, ex-catu) ja lempinimi Aleksi Tätä menoo vaikuttais siltä että pysyn vain hengailijana täällä mutta saas nähä innostunko hoitamaan tai muuta tekemään :''D
Niin joo! Mun lemppari täältä on ehdottomasta Nero!
Aleksi kuittaa ja ehk. muokkaa viestiään ja kirjottaa tähän vähän luonnettaan ja ulkonäkökuvaust
p.s. Lynni, teeks sää tänne jonkun sellasen topan minne voi kirjotella just kuvausta ittestään
|
|
|
Post by Sophie on Mar 4, 2010 16:54:59 GMT 2
Minäkin eksyin tänne, tietysti Lynnin näyttelyosallistumisesta Seppeleessä ja rakkaan Rullani sivutkin näin. Hyvältä vaikuttaa, vaikka on tammasta tullut "vaikeasti tavoiteltava" - no ei, aina se on sellainen ollut.
Ajattelin ehkä mahdollisesti joskus jopa ehkä kenties tuoda tänne yksityisen, jos sellaisia joskus otetaan (== Ja ah, varmasti Lunni kattoo että mitä helvettiä, mitä Soppu tekee täällä :D Olen huippukyyläri ja netin ykkössurffaaja. Menenpä katselemaan tätä foorumia ja sivujakin :D
|
|
|
Post by Lynn on Mar 4, 2010 22:24:03 GMT 2
Katsos vaan - uteliasta porukkaa, tänne sitä on tiet löydetty vaikkei talli ole vielä avattukaan  No, ei siinä mitään - saahan täällä höpötellä, piristää miun mieltä nähdä elämää täällä! Aleksandra, juu, kyllä kyllä, kuvaustopiki aikoo ilmestyä sitten, kun talli virallisesti avataan. Sophie, yksäreitä otetaan ehkä mahdollisesti, ja maksimissaan kaksi kappaletta - katsotaan sitten ajan kanssa, mitä päätän yksäripaikoille tehdä. Ja Milan kysymykseen lempielukoista pakko vastata, että vaikka kaikista hepoista pidän ja vaikka kaikki minua inspiroivat (ja vaikka kovasti itseäni puolueettomana pidänkin  ), on Teresialla erityisasema, sillä sillä on oma esikuvansa irl-elämässä - ja se esikuva on ehdottomasti yksi ihanimmista hevosista, joita olen tavannut!
|
|
|
Post by Sophie on Mar 5, 2010 20:43:02 GMT 2
Nomnom, joo, luinkin tuolta että yksityishevosia otetaan ehkä joskus, mutta ei nyt (: Ai niin! Tiedättekö kenet unohdin ihan täysin ;o Flienin Kallen. Mutta onneksi vain ratsutan silloin tällöin enkä hoida varsinaisesti. Muutenkin kai pitäisi Susarissa käydä ja hmm, Varpusuo on aika kuollut (sori!), Uniikki ei ole valmis ja Nuuhkun talli on taas vähän jääny ; ) Mihin voisin viedä kalliin Tinttini ? Tai siis enhän minä siitä mitään maksanut, but u know what i mean. Ämnn. Käyn siellä Susikalliossa aivan pian, ensin katson vielä pari juttua... Tätä tämä on : D Aina vaan lupaan ja sitten > ei mitään. Muttamutta heihei.
|
|
Liisa
Uusi kävijä
|
Post by Liisa on Mar 14, 2010 11:11:35 GMT 2
Heippa, minäkin tulin tänne. =D Tykästyin ensinäkemältä Neroon, joka on hyvin samanlainen kuin IRL-"vakkariponini" luonteeltaan (siis poni, jolla olen ehkä mennyt eniten, joka on ollut leirihoitsuni, ja vuokraponini, ja jolla olen hyppäillyt). Lisäksi pidin kovin Trullista, ja aionkin ehkä hakea neidin hoitajaksi, kun kaipailen nyt vähän persoonallisempaa, erilaisempaa tapausta. =) Cassun rinnalle. En olisi mikään himoaktiivinen, mutta pitäisikö olla? Ootan niiiiiin paljon kevättä ja kesää näistä syistä: - Kevät on iiihanaa aikaa <3 - HUHTIKUUSSA SYNTTÄRIT (oon toivonu Canon EOS 450D:tä, saa nähä toteutuuko.  ) - Kesä on iiihanaa aikaa <3 - Pääsee enemmän tallille, pääsee hyppäämään <3 - Tulee leirit, vuokraukset yms... - Saa olla kavereiden kanssa - Mennään ehkä taas Vierumäelle tai johonkin, niinku viime kesänä...<3333 Jnejnejne... Listaa voisi jatkaa. =)
|
|
jutta
Uusi kävijä
|
Post by jutta on Mar 14, 2010 12:15:48 GMT 2
Uuuu Lynn oot todellaki upeen tallin tehny! Alan satavarmasti käymään.  Minne meette kesäleirille? Mä meen sellaselle tallille ku Maukolan tila. Aivan ihana talli. Oon ollu siellä kahtena vuonna ja meen nytte ihan normi leirille. Tila on savossa tuolla jossai ja suosittelen vahvasti kaikille jotka vielä leiripaikkaa miettivät! Ahh oon käyttäny aikaa tällä tallilla ihan sairaasti jo nyt. Eniten hevosista ihastuttaa nuo suomenhevoset (hoitajahakua odotellessa  ) Nimittäin oon jo pitkään miettiny että haluisin jotain vähä erillaista kun Mynttilyntti. Jotai jonka kanssa voi puuhailla iha kaikkea kivaa maasta taivaisiin. Mut meen nytte moido! -->
|
|
|
Post by Aleksandra on Mar 14, 2010 12:51:42 GMT 2
Naamss... Mä olen ilonen Lynnin puolest kun niin moni oottelee hoitajahakui ja porukkaa satelee <33 Liisa// Asuks sää siis Poris? Jos sie asut niin millä tallilla oikeen käyt? Mä olen ihastunut täältä Titoon <33 Aijai se on namiaasi <33 Mut on sen karsinakaveri, Löpökin, oikeen lutunen  Ei mulla oikeen muuta...
|
|
|
Post by hannes on Mar 14, 2010 19:54:26 GMT 2
Tää on ihana talli! Tekstit hyviä ja hevoset persoonallisia. Laitoin tossa hoitajahakemusta Nerolle joka on aivan yli ihana!
|
|
|
Post by Lynn on Mar 19, 2010 16:20:53 GMT 2
Ah, mä sain eilen piirreltyä eräälle tallin asukkaista kuvaa, mutta rääh, kun ei sitä saa sivuille laitettua - edelleen 50webs päivittelee jotain tuolla Control Panelin suunnalla, ei toimi. Nyt päätin sitten käyttää senkin ajan, jonka olisin voinut käyttää sivujen päivittelyyn, istahtamalla alas piirtämään laajempaa karttaa, jossa näkyy myös naapuritalli ja vähän muuta mukavaa  Mä en ole koskaan ollut kovin taitava hahmottamaan mitään etäisyyksiä, joten kartan mittasuhteet vinksottaa, mutta onneksi se ei haittaa kun nyt kyseessä on kuitenkin virtuaalinen kartta.
|
|
|
Post by Brenna on Mar 19, 2010 19:48:22 GMT 2
Brenna käynnistelee itseänsä tässä toiminnassa, sillä hieman hitaasti lämpiävää sorttia olen, siis tekemään mitään. Laiskaksi haukkuvat, vaikken mitään ole tehnytkään! :'D
Huhhu, kun koulussa on kokeita. Pitäisi osata kaikkea ja vaikka mitä, mitä ei vain osaa (ainakaan jos viilaa äidinkielentunnit kynsiä)! Värjäilin myös hiuksia, bruneteista tuli blondit, tai ainakin melkein sillä blondeja raitoja laitettiin paljon. Kampaajakin alkoi tuskastua folioiden näpräämisessä :'D Hyvät näistä tuli, kunhan otsatukkaani vielä totun!
Lyhyttä ja tyhjää täynnä!
|
|
|
Post by Aimie on Mar 19, 2010 20:37:53 GMT 2
Hihhei - päättipä Aimiekin sitten uskaltautua Malliksen (:D) sivut läpikahlattuaan uskaltautua foorumille saakka. :) Saas nähdä mitä täällä puuhailen, aika on sen verran kortilla etten uskaltaudu ainakaan pitkiin aikoihin hoitajaksi saatika edes yrittää saada omaa pollea tänne. Hengailijana taidan siis pyöriä ja mietiskellä mitä sitä puuhailisi, mutta mikäs sen mukavampaa. \o/ Katinkaan kyllä ihastuin - ja pahasti, mutta luojan kiitos tammalla on jo hoitaja. :D
Tämä päivä oli varsin koomailevaa sorttia - koulussa ei oikein jaksanut mitään. Täksi päiväksi olisi periaattessa pitänyt olla valmiina äikän artikkeli, jota oon kirjottanu, ööh, yhden kappaleen verran :DDDD Totajuu... Maanantaiksi saatiin armonaikaa, jos ne vaatii "pientä viimeistelyä" 8D Melko levoton fiilis oli, sekoiltiin kavereiden kanssa jotain (kuten aina) ja tämmöistä mukavaa. Täytyy sanoa, että tosi hauskoja kavereita oon saanu lukiosta, mutta ärsyttää kun noiden muiden kamujen kanssa en sit oo kauheesti ja näin pois päin :/ Tietty ollaan eri luokilla ja eri kursseilla, mutta silti. Oon vaan niin tottunut siihen että oltiin aina samalla luokalla tai samassa koulussa. Itsessäkin on toki vikaa, mut...
Saako tuonne kuvaustopaan muuten ihan tällaiset randomit hengailijatkin kirjustella? :> Ajattelin siis pidemmäksikin aikaa tänne jäädä, vaikken tosin lupaa olevani mikään huippuaktiivinen. Ja kertokaa hemmetti vieköön vielä miten saan iskettyä yhden söpön pojan luokaltani, oon katellu sitä sen verran että. Saamattomuus ja ujous on toooodella huono yhdistelmä by the way :DDD
Heti pääsin sähläämään ja ahdistelemaan porukkaa tyhjänpäiväisillä jorinoillani. Kestäkää!
|
|
|
Post by Lynn on Mar 20, 2010 16:39:21 GMT 2
Saako tuonne kuvaustopaan muuten ihan tällaiset randomit hengailijatkin kirjustella? :> Ajattelin siis pidemmäksikin aikaa tänne jäädä, vaikken tosin lupaa olevani mikään huippuaktiivinen. No juu. Kyllä sinne voi toki kuvaustaan kirjoitella, kyllähän siitä aina tarinoita varten saa kuvan siitä millaisia hiippareita tallilla pyörii ihan hoitajaporukan lisäksi ;) Joitakin hengailijoita tullaan siirtelemään sitten tonne Muut henkilöt -osioon sivulle, jos mie näen aiheelliseksi (mielivaltaa, buahahaa), niin että voi sinne hengaajatkin heitellä kuvauksia. Ainakin siinä tapauksessa, jos pyörii tallin toiminnassakin mukana, bjoah.
|
|
Dina
Uusi kävijä
<3__<3
|
Post by Dina on Mar 20, 2010 17:49:00 GMT 2
Heijsan! (:
Mai föörst taim ku kirjottelen tänne. Ja kaikille minua ihmetteleville niin olen Dina, en ole kauaa piirretyillä talleilla mutta nyt sitten innostus heräsi niihinkin, olen ehkä tutumpi sitten ihan "ei piirrettyjen" puolella. Mutta siis hoitelen nyt sitten Katia täällä Mallaspurossa enkä oikein muilla talleilla käy, Seppeleessä nyt joskus kurkkimassa toisten hoitoja ja ihailemassa kuvia. Kummiskin koen Mallaspuron juuri SIKSI paikaksi jossa viihdyn eniten, joten täällä minut varmaan parhaiten tavoittaa. Juuri tänne rekisteröitynyt Laura on ihan irl tovereitani, kuten myös täällä.
Lyhyt tuli ja tylsä -- Dina kuittaa.
|
|