|
Post by Lynn on Feb 8, 2012 15:38:55 GMT 2
Pahoittelenpa poissaolevaisuuttani, mutta IRL-tilanteet vaatii paljon aikaa ja huomiota. Arviointiviikosta suoriuduttiin, tänään alkoi uus, kevyehkö jakso. Talvilomaan asti kiirettä kuitenkin riittää niin maan pirusti, etten lupaa näyttäytyä täällä kovinkaan ahkerana. Jahka lomaresissun jälkeen palailen oikealle mantereelle, järkkäilen kyllä jotakin kivaa. 
|
|
|
Post by Lynn on Mar 5, 2012 10:07:44 GMT 2
No tämäpäs meni nyt hassusti, mulla on kädet täynnä töitä comeniuksen kanssa. Ens viikon tiistaina on Mallaspuron perustamisen toinen vuosipäivä ja mä havahduin siihen nyt vähän myöhään! Tällä viikolla ei tosiaan ole aikaa juhlahumuilua oikein järjestellä, kun mä viihdyttelen vaihto-oppilasta. Yhden pikku jutun mä laitoin aluille jo kauan sitten, katsotaan kerkeänkö julkistaa sen silloin tiistai-iltana, kun vaihtari on käyty saattelemassa kotimatkalle. 
|
|
|
Post by 9jen9v on Mar 5, 2012 15:41:15 GMT 2
Heips, täällä kirjoittelee Jenna! Kipaisin Mallaspuron sivuilla, ja kas - käyttäjää tekemään. Mitäs muuta tästä voi sanoa - suloisia on nuo varsat, Skip eritoten! Ja varmasti Indin pilkkuvarsulikin. No niin, nyt täytyy odottaa innolla projektiasi - jos se nyt valmistuu ajoissa!
|
|
Jonne
Talliporukan jäsen

|
Post by Jonne on Mar 12, 2012 23:59:44 GMT 2
Kukkuluuruu, tulinpas tänne urkkimaan että mitä kuuluu : D Hiljaisuuttako?
|
|
|
Post by Lynn on Mar 14, 2012 22:12:16 GMT 2
Heippa vaan Jonnet (pitkästä aikaa!) ja Jennat!  Jaa että hiljaisuuttako? Joo, Malpun puolella kyllä, koska mä olen nyt ollut maaaaailman kiireisin. Eilen lähti vaihtari kotimatkalle ja nyt alkaa sitten hillitön rästihommien teko koulussa, not nice. :s Alta pari viikkoa ja sitten on taas arviointiviikon paika, vielä vähemmän nice. Sitten onki pari viikkoa kutakuinkin normaalia toimintaa... ja sitten on aika lähteä ite vaihtoreissulle! Ideoita riittää, mutta vuorokauteen ei vaan saa taikomalla lisää tunteja. Harmittaa, mutta kylläpä elo tästä taas jossain kohti rauhottuu. 
|
|
Jonne
Talliporukan jäsen

|
Post by Jonne on Apr 4, 2012 20:54:32 GMT 2
Koita ny saada haalittua edes itellesi aikaa!  Jos kaipailet apua tallin kanssa niin mielelläni jeesailen. Kovasti tekis mieli jotain projektiheppaakin, mut kaikilla oli jo ilmeisesti hoitajat.. No, kyttäilen! :3
|
|
Minka
Uusi kävijä
|
Post by Minka on Apr 5, 2012 12:32:29 GMT 2
Moi moi, täällä toinen kyttäilijä  Mä voisin toki kanssa tehdä pari tallivuoroa jossain päin kuukautta ja kirjoittaa tallikirjaan... Niin ja hei, vieläkö voi osallistua maastakäsin-kurssiin? Onhan meillä luntakin vielä ja jos ajankohdan vetäisi vaikkapa 9.4- alkavaksi niin...? Nyt kun ei osallistujia ole, miusta ainakin saisi yhden.
|
|
|
Post by Lynn on May 5, 2012 1:14:23 GMT 2
No niin, mä olen taas kotimaassa & kotona, mutta vielä pahuksenmoisen koulukiireen keskellä. Tekisi mieli tehdä enempi Malpujuttuja, mutta ehdi ei. Vaan eipä tässä stressata, teen sitten kun ehdin, ja toivon, että se "sitten kun" on aika pian... Tällä hetkellä mä teen älyttömän määrän rästihommia koululla, että saan kaikki kurssit suoritettua.
Pieni MP-ajantasaistus ihmisille: Lynnillä käsi toistaseksi paketissa, kun vetivät kuperkeikan Artun kanssa jokunen aika takaperin. Uusia hobusia suunniteltu + mietiskelty vähän yksärihakua, saa nähdä mihin päädytään. Hoitajajuttuja tuun organisoimaan vähän uusiksi, henkilösivulle pitää kanssa tehdä jotakin. Aikun albumiin tiedossa lisää kuvia, jos saan siirrettyä koneelle jossain kohti.
Olikohan sitten muuta...?
|
|
Joffe
Talliporukan jäsen

|
Post by Joffe on May 15, 2012 15:49:35 GMT 2
Pahoittelen epäaktiivisuuttani, nyt on ollut niin paljon kokeita ja muuta häsläystä koulun parissa etten ole ehtinyt Väiskiä morjestamaan (: Eiköhän sitä tässä vielä heräillä.. Innolla jään odottamaan tulevia juttuja + jos edes lyhyen hoitotarinan saisi väsättyä (:
|
|
|
Post by Lynn on May 28, 2012 19:55:17 GMT 2
Mallaspuroapa odottavat muutokset... Hoitajasysteemi tulee menemään uusiksi. Toimintasivu jäsennellään uusiksi. Esittely kokee muutoksia. Hevosten sivut muuttuvat. Ulkoasua todennäköisesti muokkaillaan vähän raikkaampaan suuntaan. Hevoskastisssa tapahtuu muutoksia - vanhoja lähtee, uusia tulee (Piirto btw myyty Latun tallille, siellä sitä voi käydä nykyään moikkaamassa!). Uudistuksia en kuitenkaan ehdi toteuttaa ennen kesäloman alkua. Päivittelen sitten isossa rysäyksessä kaiken kohdilleen. Sitä hetkeä odotellessa, kun voi oikeasti istahtaa alas ilman, että selailee samalla sivusilmällä koekirjoja... 
|
|
|
Post by Loviisa on Jun 2, 2012 16:18:29 GMT 2
Multakin anteeks kamalasti epäaktiivisuuteni, mutta mua ei vain inspaa nyt yhtään. Ehkä kesä saa mut aktiisemmaks.  Tää postaus oli siis vaan ilmoitus olemassa olostani. :-----D
|
|
|
Post by Lynn on Jun 21, 2012 14:03:13 GMT 2
Hyvää juhannusta! Uutta ulkoasua pykäillään pikkuhiljaa, mä olen piirrellyt sitä varten ja katsotaan, millanen siitä sitten lopulta tulee. Nyt mä olen kuitenkin mökki-ihminen, jotenka päivittelyjen jatkaminen ja viesteihin vastailu odottaa siihen, kun olen taas kotona. 
|
|