Mila
Uusi kävijä
|
Post by Mila on Jun 8, 2010 18:50:14 GMT 2
Kesäkesäkesä! <3 Inspaa kaikki ihan sikana, varsinki mallaspuron suhdesotkut. ;--D (Ootteko jo lukenu mun uusimman? Jos ette ni menkää, suosittelen lämpimästi! : P) Tänää olin hengaamassa tuolla jossain 6veiden kanssa, ja niillä oli oikein hauskaa ja ne teki leffankin jonka kuvasin mun kännykällä. xD Huomen alkaa semmone fudisturnaus. =) Mutta mitäs tässä, voisin mennä Seppeleen Siirille kirjustaa, eli adios amigos!
[shadow=red,left,300][glow=red,2,300]MUN SIVU! :D[/glow][/shadow]
|
|
Tiiu
Uusi kävijä
|
Post by Tiiu on Jun 8, 2010 19:39:04 GMT 2
Hihii kesäloma on parasta aikaa (= Mul inspaa kans ihan hirveesti kaikki tarinanteot jne jne jne. Mites muil alkanu kesäloma? (=
|
|
Mila
Uusi kävijä
|
Post by Mila on Jun 8, 2010 20:23:59 GMT 2
OHO, tajusin et olin jääny sisään tänne fooruun, siis olin kirjautunueena vaikka en ollu koneella. :----DDD Mutta joo, ettei tästä tulis ooteetä ni vastaan Tiiulle > oon mökkeilly ja hengannu koneella. <3 : D Huomen tosiaan se fudisturnaus, ja sit se loppuu lauantaina tai sunnuntaina mut en pääse la tai su ku mennää savoon ku alkaa ridakurssi ma. Mut to meen ostaa bikineitä, jeah. xD Mutta mäpä sanon taas moro --->>>
|
|
|
Post by Lynn on Jun 10, 2010 14:34:36 GMT 2
OHO, tajusin et olin jääny sisään tänne fooruun, siis olin kirjautunueena vaikka en ollu koneella. :----DDD Mulle käy aina noin. Yleensä mä kirjaudun aamusta koneellakäydessäni foorumille sisään ja sitten voin olla tunteja jossain iiiihan muualla. Sitten kun tulen koneelle taas, ihmettelen että mitäs, miten mä muka tänne olen kirjautunut? Kesä on kiva! Tämä yksi töppönen istuskeli tuossa jonkun aikaa takapihalla muutaman kaverin kanssa ja sitten hetken aikaa yksinkin, ennen kuin aloin epäillä että nahka palaa kohta. Pitäisi muistaa rasvailla, mutta aina mä vaan unohdan! Nyt mä yritän piirtää jonkun noista kolmesta tän hetkisestä työnkuvatuksesta loppuun + kirjoitella ton kaaauan kesken olleen tallipäiväkirjastoorin valmiiksi. Mä teen varmaan sen ensin ja jatkan sitten piirtämistä. Hip hei, Lynn kuittaa höpinäviestinsä ♥
|
|
|
Post by Solina on Jun 11, 2010 20:49:19 GMT 2
Heippa Lynn! Ajattelin tässä, kun ei Artun liikuttelu oikein jaksa innostaa,että haluatko sinä orin kokonaan omiin nimiisi? 
|
|
|
Post by Lynn on Jun 13, 2010 14:17:20 GMT 2
Solina, no mikä ettei se voisi minun nimiini siirtyä, jos et enää osuuttasi halua pitää  Ja käy ihmeessä moikkailemassa Arttua jos joskus siltä tuntuu.
|
|
|
Post by Lynn on Jun 13, 2010 23:48:22 GMT 2
Pakkotuplapostaus ja itkupotkuraivarivaroitus. Iski kammottavat vieroitusoireet ja pelko siitä, että mä en pääse enää piirtämään koskaan ikinä milloinkaan muulla kuin paintilla. Pitkäaikainen ja tähän saakka melko uskollinen kumppanini OpenCanvas on tullut näemmä tiensä päähän; errorit iski ja kaikki viisi tällä hetkellä työn alla ollutta kuvaa katosi jälleen, ja kun sitten avasin ohjelman uudestaan, se vaikutti toimivan hyvin. Ainut ongelma vaan on, että se ei reagoi mihinkään työkaluun. Mitään jälkeä ei synny vaikka mitä ja millä tekisi. Velipojan kanssa on kokeiltu katsoa kaikki asetukset ja muut mahdolliset läpi, eikä toimi vieläkään. Mä en tiedä mikä neuvoksi. Uusi ohjelma, nii-in, mutta mä olen niin ennakkoluuloinen ja niin täydellinen poropeukalo ja tumpelo, etten ikinä opi (lue: suostu oppimaan, asenteesta se kai olisi kiinni) uusien ohjelmien käyttöä. Vanhaa, tuttua ja turvallista OpenCanvasia puolestaan ei sitten ilmeisesti enää ilmaisversiona saa mistään, eikä meidän talouteen tilata mitään mistään netin välityksellä ainakaan ulkomailta. Ja sitten mä en osaa olla piirtämättä. Kaiken kukkuraksi pensselitkin on jossain kuusessa, ei voi edes maalata. Voi huoh, tuplahuoh ja triplahuoh. Ehkä pitää nukkua yön yli, niin sitten se maailma näyttää valoisamalta  Nyt piti päästä vaan vähän räyhäämään kun ketuttaa niin kovasti.
|
|
|
Post by Solina on Jun 14, 2010 17:21:09 GMT 2
Juu. Ja jos joskus haluat Artusta eroon, niin takaisinosto-oikeuden haluaisin siihen. Mukava ori, mutta kaikkiin ei vain aika nyt riitä. 
|
|
|
Post by Lynn on Jun 14, 2010 19:35:50 GMT 2
Solina, totta kai sulla on takaisinosto-oikeus Artun suhteen  Ja vaikken siitä sattuisi joskus eroon haluamaankaan ja sua kiinnostaisi saada osuutesi takaisin, se voidaan sopia sitten.
|
|
|
Post by Lynn on Sept 5, 2010 1:10:13 GMT 2
Sainpahan vihdoin tallipäivikseen tuon yhden merkinnän, joka on ollut suunnitelmissa saada valmiiksi jo aikaa sitten! Valitettavasti vaan sitä aikaa tuon loppuun kirjoittamiselle ei ole ollut, jaksamisesta puhumattakaan, kun tässä on ollut pientä pulmaa selän kanssa. Nyt alkaa vointi olla parempi.
Miulla on ihan hirmuisesti suunnitelmia Mallaspuron varalle, toivoa vaan sopii, että ehdin kaikkia toteutella.
|
|
Meeba
Talliporukan jäsen

|
Post by Meeba on Sept 14, 2010 19:30:06 GMT 2
Helou! Ooh, Lynn tämä on ihana talli! <33 Mutta ymmärsinkö oikein, otko jotkin hevosista vailla hoitajaa? Jos on, mä voisin hakea jollekkin 8DD Tosi hieno talli, alan täälläkin käydä, en ainakaan heti hoitajana vaan hengailijana ^^
|
|
Mila
Uusi kävijä
|
Post by Mila on Sept 14, 2010 20:24:52 GMT 2
Meeba > KLIK (: Mä en täällä nyt tällee hirmusesti hengaa, pitää tässä joskus kattoa jos saisin inspiksen jollekki hepoiselle - ja jos Lynni suostuu mun kirjoitteluun. :---D
|
|
|
Post by Lynn on Sept 14, 2010 21:06:17 GMT 2
Kiitokset, Meeba! Kyllä, hoitajahakuja on auki roppakaupalla, Mila jo ehtikin linkitellä =) Tervetuloa vaan! Mila, Lynni suostuu kyllä Sherlock Milan kirjoitteluun 
|
|
Jade
Ahkera osallistuja

|
Post by Jade on Nov 24, 2010 19:31:37 GMT 2
Heippa kaikki! Olen luvannut itselleni että alkaisin hoitamaan teresiaa hieman enemmän, mutta eipä taida onnistua kun on kokeita niin paljon! Haluaisin myös, että mallaspuro vähän aktivoituisi. Eipä ole lähiaikoina paljon tyyppejä täällää pyörinytkään. Tarkoitus ei ollut painostaa, toivoin vain lisää aktiivisuutta lynniltä ja muulta talliporukalta.  Tiedän et täst tuli lyhyt.... -.-
|
|
|
Post by Lynn on Nov 24, 2010 20:22:05 GMT 2
Joo-o, itsekin toivoisin itseltäni lisää aktiivisuutta, mutta lukio puskee nyt päälle täydellä voimallaan. Tällä hetkellä käynnissä on rankanpuoleisen jakson inhottava koeviikko. Ensi jaksossa kyllä kevenee ja sitten on aikaa saattaa keskeneräisiä piirroksia ja tarinointeja loppuun ja järkätä jotakin ohjelmaa  Mites, onko teillä toivomuksia järjestettävän ohjelman suhteen? Jotakin suunnitelmia mä olen jo kutonut mielessäni, mutta toiveita ja ehdotuksia otetaan toki vastaan.
|
|