Elsa
Talliporukan jäsen
Kuva©Linnea
|
Post by Elsa on Nov 5, 2015 17:47:14 GMT 2
12.11.2015 Estetunti
Seuraavan viikon torstaina halukkaat pääsevät hyppimään Elsan pitämällä estetunnilla. Tällä kertaa mennään kunnon rataharjoituksia, joten jokainen pääsee taatusti hyppimään mielin määrin. Tunti on klo 18 - 19, mutta ennen tuntia jokaisen osallistujan on tultava rakentamaan rataa yhdessä vapaaehtoisten kanssa. Jokainen saa hyppiä oman tasonsa mukaisia esteitä, joten Elsa on valmis korottamaankin esteitä. Tunnille otetaan ensisijaisesti Mallaspurolaisia, mutta jos paikat eivät täyty, niin ulkopuolisetkin otetaan mukaan. VIP on 11.11. Osallistujat:1. Nanna Indi Osallistu alle kertomalla nimesi ja hevosesi nimi. Tunnista tulee erilaisia kysymyksiä, joihin vastaamalla maksetaan tunti.
Tunnista tulikin sitten yksityistunti! Kysymyksiin saa vastata haluamillaan pituuksilla, mitä kuvailempaa, sen parempi. Pelkkiä kyllä tai ei vastauksia kannattaa välttää 1. Millä fiiliksillä olit tulossa tunnille kun tiesit olevasi tunnilla yksin Elsan valvovan silmän alla? 2. Tunnilla verryttely aloitettiin ravipuomien avulla. Mitä samaa asiaa opettaja joutui huutamaan sinulle usein? 3. Nousivatko esteet kertaakaan sinusta liian korkeiksi? 4. Miten esteratasi meni? Kerro lyhyesti ja ytimekkäästi muutamalla lauseella, miten se meni ja siihen perustelut. 5. Mitä Elsa sanoi sinulle aivan tunnin lopussa, entä mitkä mielikuvat sinulle jäi Elsasta opettajana`?
|
|
Nanna
Uusi kävijä
|
Post by Nanna on Nov 5, 2015 22:21:58 GMT 2
Minä voisin osallistua mukaan. Varmaan sitten Indillä jos mahdollista?
|
|
Elsa
Talliporukan jäsen
Kuva©Linnea
|
Post by Elsa on Nov 12, 2015 16:52:44 GMT 2
Tunnin kysymykset tulleet! Laitoin kysymyksiä hieman vähemmän kun osallistujia ei tällä kertaa oikein tullut.
|
|
Joffe
Talliporukan jäsen
|
Post by Joffe on Nov 13, 2015 12:01:05 GMT 2
Oho, tää on jotenkin jäänyt multa kokonaan huomaamatta vaikka oon vilkuillut tänne aina välillä kun esseiden teon lomasta oon ehtinyt
|
|
Elsa
Talliporukan jäsen
Kuva©Linnea
|
Post by Elsa on Nov 14, 2015 13:44:10 GMT 2
hahah. Nooh, ensikerralla sitten!
|
|