|
Post by Lynn on Nov 17, 2013 20:48:59 GMT 2
Oho! Olen selannut niin vauhdilla, ettei hakemus osunut ollenkaan silmiin. Näin ollen Jerelläkin on nyt hoitaja - tervetuloa joukkoon, Kirsti!
|
|
Lilja
Uusi kävijä
|
Post by Lilja on Dec 12, 2013 15:17:31 GMT 2
Hoitajaksi Artulle? Heippa, täällä hoitsua metsästää Lilja-niminen nuori nainen. Hevosia tämä on harrastanut kymmenisen vuotta, seitsemän vuotiaana tyttö innostui siskonsa ponista: herkkä poni heitti ehkä hieman kovakouraisen tytön kerta toisensa jälkeen alas. Lopulta Lilja oppi ratsastamaan herkkää ponia, ja voitti sillä paljon sekä este-, että koululuokkia. Pian poni oli liian pieni 165cm pitkälle 12-vuotiaalle, jolloin hän vaihtoi ratsastuskoululle. Lopulta pituuskasvu pysähtyi 173 senttimetriin, ja ikääkin on mittariin tullut 17 vuotta. Koulutasoltaan tyttö on noin HeA, ja esteet menee 85cm asti.Lilja ei ole mikään kaikkein hoikin, mutta normaalipainon rajoissa on vielä pysytty. Haen Artulle, koska hevosen luonne on sellainen, josta pidän. Myös kokoa hevoselta löytyy mukavasti.
Tarinanäyttöpätkä (normaalisti kirjoitan paaaljon pidempiä) Nyt oli aika päästää Brilla pois. Se pääsisi koulutukseen, ja sitten kun oma elämäntilanteeni olisi parempi, ottaisin sen takaisin. Pikkusisko ei oikein tallilla käymiseen ollut jaksanut panostaa, sillä hän oli kesän lopussa sairastunut anoreksiaan. Nyt olin itse raskaana, joten kaksi energistä ponia ei kuulostaisi hyvältä. Kaksi lähes kouluttamatonta sellaista. - Heippa, sanoin Brillalle rapsuttaen sen korvaa. Annoin varsalle porkkanan ja taputin sitä. Kävelin ulos trailerista ja suljin lastaussillan. Pian auto lähti pihasta, Brillan hirnahtaen kimeästi. - Hyvää matkaa darling, kuiskasin pimeyteen katoavan trailerin perään.
|
|
|
Post by Gia on Dec 16, 2013 1:15:22 GMT 2
Hoitajaksi Mallaspuroon? Heippa! Voi sitä iloa, kun huomasin Mallaspuron olevan taas jaloillaan. Eikä etusivulla oleva ilmoitus hoitajahauista ollut yhtään pahempi lisä, plussana vielä se että oikeanlainen polle löytyi pikaisesti tähtäimeen. Hakijana mahtaa pyöriä... 17-vuotias, tempperamenttinen ja värikäsluonteinen Gia. Omaan mustat, pitkät hiukset sekä siniset silmät, meikkiä yleensä kevyesti ja koruja fiiliksen mukaan. Kropaltani olen hoikka ja siro, mutta vuosien hevosharrastuksen ja säännöllisen urheilun myötä en ole ihan niin hento ja heiveröinen kuin luulla voisi. Olen perusluonteeltani huumorintajuinen, rempseä ja omalaatuinen tyyppi, en kovin usein harkitse letkautuksiani enkä muutenkaan turhia ujostele. Olen avoin ja tutustun muihin mielelläni, luotettava ja hyvä olkapää. Minut tunnetaan sählärinä ja huolehtivaisena hössöttäjänä, energiaa löytyy vaikka muille jakaa. Hevosten parissa olen touhunnut pienestä pitäen, kaviokkaiden kanssa olen varma sekä osaava - tasoltani vahvassa helpossa B:ssä sekä esteitä hyppinyt metriin. Olen kaiken lisäksi melko lyhyt, sellainen duracell-pupu. Kaikilla tarinoilla on päätähti... ja tällä kertaa se on Gísli frá Kya. Ruuna ihastutti heti tuuhealla jouhipehkollaan ja suloisella olemuksellaan, luonnekin on kohdallaan. Tapa pitää kieltä ulkona hellyytti ensilukemalla. Nuorta hevosta olisi mielenkiintoista viedä pidemmälle monipuolisesti, Gislin kanssa olisi kiva puuhata kaikkea yhdessä. Ehdoton issikkahullu kun olen, herra vei sydämeni ensisilmäyksellä. Olemme molemmat tällaisia piskuisia maalaisjuntteja jos niin voi sanoa, samanlaisia sählääjiä kummatkin. Gisli on mukavan nuori enkä kaipaa mitään GP-tason koulumestaria ja kahta metriä hyppäävää tykkiä, tuo pulla sopii minunlaiselleni ponipuskailijalle mainiosti. Hömelön ruunan paksun karvan sukimisessa vierähtäisi tovi jos toinenkin, lumiset maastot ilman satulaa houkuttelevat ja joulun viettäminen Gislin ja talliporukan kanssa kuulostaa mahtavalta. Tuo ruuna vain tuntuu minulle oikealta. _____________________________________________________ Kyllähän se vähän venähti... Joka tapauksessa Gislin puunaajaksi pääseminen olisi toteen käynyt uni, varsinkin kun olisi osa Mallaspuron kaltaisen tallin hoitajakaartia. Uskoisin osallistuvani toimintaan aktiivisesti ja innokkaasti, Gislille kävisin kirjoittelemassa aina kun vain ehdin. Turhia tässä on kai enää turista, nyt vain jännittyneenä odottelemaan vastausta... ~ Hyvää joulun odotusta! ♥: Gia
|
|
|
Post by Lynn on Dec 21, 2013 19:44:56 GMT 2
Hiphei, Lilja ja Gia ovat varsin lämpimästi tervetulleita porukkaan! Pahoittelen hidasta vastaamistani, olen ollut vailla nettiyhteyksiä hyvän tovin.
|
|
|
Post by Moona on Feb 13, 2014 16:48:52 GMT 2
Böö!
Olen siis tyttö, joka haluaisi Mikon hoitajaksi.
Kuka ihme toi on? No siihen kysymykseen on harvinaisen helppo vastata, sillä tämän tytön äänen tunnistaa vaikka kuinka kaukaa. Moona on siis 15v. blondi tytön tylleröinen, jonka hiukset ylettyvät hieman navan yläpuolelle. Moonan suklaanruskeat silmät hehkuvat useimmin iloisina ja virkeinä. Tuntuu, ettei Moona väsy koskaan, vaikka mitä tekisi. Luonteeltaan siis iloinen, huumorintajuinen, jokseenkin 2-mielinen, väsymätön ja kärsivällinen. Moona pitää piirtämisestä, kirjoittamisesta ja ratsastamisesta. Moona pitää eniten kunnon estetreeneistä ja rentouttavista maasto retkistä.
Miksi juuri Mikko? Se on ... mites tän nyt helposti ilmasis... TÄYDELLINEN! Selailin tallin sivuja ties kuinka kauan edes takaisin, kunnes bongasin tämän upean ilmestyksen. Ruunivoikko, ruuna, persoonallinen, korvaamaton... Sanat eivät vain riitä kuvaamaan Mikon ihanuutta. Olisin NIIN innokas rapsuttelemaan sen pörröistä harjaa, ratsastelemaan sillä ja ties mitä muuta. Olen 99% varma, että meistä tulisi melkoisen hyviä ja pitkäaikaisia kavereita.
No entäs sitten Mallaspuro? Löysin tämän tallin tylsyyttäni nettiä selaillessa ja ihastuin jo etusivulla ja päätin, että tänne hän minä muuten hänen! Talli ihastutti heti ensisilmäyksellä minua. Haluaisin niin hirvittävänkirvittävänhirviömäisenkovasti tänne hoitajaksi ja VARSINKIN Mikolle!
Lyhyestä virsi kaunis!
|
|
|
Post by Lynn on Feb 13, 2014 17:24:29 GMT 2
Moona, olet lämpimästi tervetullut mallikkaan Mikkomme hoitajaksi! Tekaisepa itsellesi lokero hoitajien esittelyille varatulle alueelle. Sen jälkeen voit vapaasti aloittaa Miksun hoitamisen.  Suljen tämän ketjun tähän ja pistän aivan piakkoin pystyyn päivitetyn haun. Uuteen hakuun vapautuvat myös ne hevoset, jotka tässä ketjussa saivat hoitajansa, mutta joiden hoitajat eivät sen jälkeen ilmoittaneet itsestään.
|
|