|
Post by Lynn on Jul 28, 2014 10:27:55 GMT 2
Ja minulla tosiaan konerikko. Töissä sentään alkaa sesonki hiipua, joten ehkäpä kerkeän kirjoittelemaan vähän ahkerammin vastaisuudessa. Tallin sivujen suurpäivittely odottaa seuraavaa kertaa, kun kotiin saakka ehdin...
|
|
Scarlett
Talliporukan jäsen

©JassuL.
|
Post by Scarlett on May 29, 2015 13:38:58 GMT 2
Olen tosiaan suurinpiirtein kesäkuun koneettomana, joten minua (scarlett/elsa) ei täällä tulla välttämättä paljoa näkemään. Yritän jotain joskus iltaisin päivitellä puhelimella, mutta uusia tapahtumia en pysty esimerkiksi järkkäilemään tänä aikana. Hyvää kesää kaikille, nähdään viimeistään heinäkuussa!
|
|
|
Post by Lynn on Jun 25, 2015 20:50:30 GMT 2
Kauhistus! Mulla on nyt sesongin ja hienoisen vajaamiehityksen seurauksena iso liuta loputtoman pitkiä työpäiviä. Palailen aktiivisemmin virtuaaliheppailun pariin ja hoidan rästini alta pois heti kun työmäärä kevenee. 
|
|
|
Post by pinjak on Jul 22, 2015 19:31:02 GMT 2
Eli siis päätinpähän tänne vähän myöhässä (=noin kuukauden) ilmoittaa, että koneelle pääsy sekä vapaa-ajan löytäminen on ollut erittäin kyseenalaista viime aikoina, mutta nyt suurin rumpa näyttääkin jo olevan ohi. : )
|
|
|
Post by oliver on Oct 6, 2015 12:35:06 GMT 2
Ohops! Mulla nyt on tullut erillaisia juttuja eteen, ja siksi epäaktiivisuus, in real life mulla onkin alkanut olla "kiireisempää" :-DD haluaisin kirjoittaa jotain pian, we will see 
|
|
Elsa
Talliporukan jäsen

Kuva©Linnea
|
Post by Elsa on Dec 27, 2015 23:46:33 GMT 2
Kuten moni on huomannut, niin olen viettänyt pientä hiljaiseloa Malpun suhteen. Tosiaan kyse on siitä, että jouduin aikaisemmin ratsastusonnettomuuteen ja vaikka minun olisi pitänyt välissä parantua niin oireita ilmeni nyt uudestaan, jonka takia olen viettänyt suurta osaa joulustani sairaalan puolella. Tammikuun alkupuolelta kuitenkin on tulossa superaktiivista menoa, kunhan tästä tervehdyn, joten olen iloinen jos jaksatte sinnitellä sinne asti! Huomioittehan, että tallilaisetkin saavat järjestää toimintaa halutessaan ja uutena "bonuksena" kommentoin teidän hoitotarinoita tästä päivästä eteenpäin! Hyvää uudenvuoden odotusta kaikille!
3.3.16// Edit // Olen tosiaan kokenut vuoden vaihteesta todella suuren elämänmuutoksen, joten epäaktiivisuus jatkuu. Aika ei riitä järjestämään yksin tapahtumia Mallaspurossa, ainakaan ihan vielä.
|
|