Kiira
Uusi kävijä
|
Post by Kiira on Aug 5, 2011 11:22:38 GMT 2
jade, suuret kiitokset  Mä oon ite ehdoton Cimillan tarinoiden fani ja tykkään myös kaikista Lynnin piirroksista ja tarinoista, vaikken ole vielä kauheasti ehtinyt tutustua foorumin sisältöön.
|
|
|
Post by Aimie on Aug 5, 2011 16:25:30 GMT 2
Samaa mieltä jaden kanssa, Kaaoksella oli aivan loistava älä-ala-mulle-ihminen-ilme :')
|
|
|
Post by Loviisa on Oct 24, 2011 15:19:58 GMT 2
Elisan uusin hoito oli tosi hieno! (:
|
|
elisa
Uusi kävijä
|
Post by elisa on Oct 24, 2011 17:12:53 GMT 2
Hah hah  Loviisa, kiitos. Jos kuvaa meinaat, piirsin sen 5 minuutissa ilman inspistä ja _TODELLA_ läpällä.. en mä oikeesti noin piirrä  mut kiitos
|
|
mellu
Uusi kävijä
|
Post by mellu on Oct 24, 2011 17:39:55 GMT 2
elisa, mäki tykkään siitä kuvasta ;D vaikka se läppä oiski..(:
|
|
elisa
Uusi kävijä
|
Post by elisa on Oct 24, 2011 20:28:31 GMT 2
mellu, kiitos sullekin 
|
|
|
Post by claudia on Oct 25, 2011 17:46:59 GMT 2
Elisan kuva tosiaan ihana  Aijai, multa menisi samanlaiseen pari päivää... Itse rakastan Aimien tarinoita, ja Mellun maksu maastotunnista ihana  Samoin Emertuksen maastotuntimaksu. Tykkään Emertuksen tarinoista, Jecun uusin Piirrolle (Piirto tarhailee) kanssa kiva.
|
|
|
Post by Janica on Oct 26, 2011 7:24:53 GMT 2
Musta teillä kaikilla on oikein hienoja kuvia ja tarinoita. : ) Elisa on kyllä kieltämättä hyvä piirtelemään, mutta Emertus kirjoittaa tosi kivaa tekstiä, jota on ilo lukea.
|
|
elisa
Uusi kävijä
|
Post by elisa on Oct 26, 2011 10:38:02 GMT 2
Kiitos  Mä en oo oikeen kirjottajatyyppiä, ellei oikeesti sitten oo joku hyvä idea joka inspaa  En oo oikee ehtiny lukee teiän muiden tekstejä ku tässä on ollu vähän härdelliä, muutto nyt perjantaina eikä oikee mitää pakattu :''D mut kyl mää viel luen teiä tekstit 
|
|
|
Post by Emertus on Oct 26, 2011 10:42:19 GMT 2
Oi kiitokset kaikille kommenteista sekä mun tekstien että kuvien osalta. :) Itsekään en hirveästi ole muiden tekeleitä lukenut, mutta pyrin muuttamaan tapani.
Jecun maastoretkimaksun luin ja se oli tosi kiva! Tykkäsin tyylistäsi. :)
|
|
|
Post by Loviisa on Nov 8, 2011 15:36:28 GMT 2
Emertuksen kuvat ovat ihan huisin hienoja! (:
|
|
|
Post by Lynn on May 20, 2015 20:41:47 GMT 2
Itselläni on tapana kirjoittaa kommentteja suoraan hoitomerkintöjen perään hevosten päiväkirjoihin, mutta kannustan lämpimästi muita hyödyntämään tätä mahdollisuutta palautteen antamiseen ja vastaanottamiseen. 
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on Aug 1, 2015 20:14:54 GMT 2
Scarlettilta hauska ja sopivan mittainen tarina, jossa oli pikkuisen jännitystä ja lievästi sydäntäsykähdyttäviä kohtia, kun Mango temppuili ja pelkäsi ukkosta. Olisin itse ollut ihan paniikissa :-D
Lynniltä ihanan pohdiskeleva ja helppolkukuinen tarina, jossa käytiin aikajärjestyksessä tapahtumia läpi ja muisteltiin vanhoja. Tarinassa oli kivaa jonkin uuden alkamisen tuntua.
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on Sept 11, 2015 22:36:32 GMT 2
No niin, Scarlett, nyt lähtee meidän kummitusjuttu käyntiin! Sun tarina oli mainio ja toi kohta missä tytöt oli sisällä talossa oli hiukset pystyyn nostattava D-: Vähän oli kiireen tuntua mutta ei haitannut mekittävästi. En malta oottaa että pääsen jatkaan :-)
|
|
|
Post by Lynn on Sept 11, 2015 23:03:13 GMT 2
Ai miten ihanan jännää, tytöt! Odotan äärimmäisen innolla, miten tämä kuvio kehittyy. Ja ah, autiotalo on ehdottomasti jotain, mitä olen kuvitellutkin Vänrikinmäen lähitienoille - sellainen niin kuuluu tähän vanhaan tilaympäristöön! Jo meidän omat rakennuksethan on vanhoja kuin mitkä, mistä sitä tietää jos tallin maillakin tapahtuu joskus mystisiä asioita... 
|
|