|
Post by Lynn on May 13, 2015 15:20:02 GMT 2
Hoitajahaku avattu 13.05.2013. Mallaspuron tuntihevoset ovat vailla hoitajia! Mikäli hoitajanpesti Mallaspurossa kiinnostaa sinua, lukaise läpi tämä topik, tutustu ihaniin tuntihevosiimme, valitse oma suosikkisi ja tee hakemus! Kun hevoselle löytyy sopiva hoitaja, se poistuu hausta. Kannattaa siis olla vikkelä, mikäli jokin hevosista kiinnostaa aivan erityisesti. Hoitajaa vailla: xx-t. Blingi - Hoidettaessa mutkaton ja helppo, ratsastaessa vauhdikas. Maastoon tamman kanssa ei saa lähteä yksin. sh-t. Vappu - Yritteliäs, kiltti ja seurallinen liinakko. Ihastuttava, kokemattomallekin ratsastajalle sopiva hevonen. kinsky-t. Netta - Kiltti ja kuvankaunis herkkis, mahtava ratsu reilulle ja rauhalliselle ratsastajalle. rp-t. Gina - Sievä ja osaava huippuponi. Voi olla tammamaisesti hormonien vietävissä, mutta yleisesti ottaen kiltti ja mukava. est-t. Saga - Satuponin näköinen, mutta luonteeltaan oikutteleva ja Tamma isolla T:llä. Ei kaikkein rehellisin ratsu... Hoitajan löytäneet: tori-r. Arttu - Raamikas voikko, joka on tallissa mukava ja ratsuna palkitseva. Arkailee maastossa. - Wonder fri-r. Jere - Komea, järkevä hevonen, joka toimii monenlaisten ratsastajien kanssa. Tavoitteellisen kouluratsastajan unelma. - Valma sph-t. Muli - Hapannaama, jonka kiukuttelua ei kannata säikähtää. Keskinkertaisen kehno ratsu, mutta maastossa ja ajossa toimii loistavasti. - Julianna / yp pv-r. Iiro - Haastava, luottamuspulasta kärsivä hevonen, joka tarvitsee varman ja kokeneen käsittelijän. - Lydia til-r. Mikko - Hulvaton hevonen, joka osaa pitää meteliä itsestään. Ratsuna oikein stereotyyppinen tuntihevonen. - Miska / yp est-r. Väiski - Erikoinen tyyppi, jolle sattuu ja tapahtuu jatkuvasti kaikkea kummallista. Ja hei - missä jarrut?- Joffe nf-r. Melvin - Suloinen ja monipuolinen poni, joka on kehittynyt ratsuna kovasti Mallaspuroon saapumisensa jälkeen! - Oliver poa-t. Indi - Vauhdikas, hauska pilkkuponi, josta on kuoriutunut mahtava ja monipuolinen ratsu. - Nanna sf-t. Musti - Haastava ja valtavankokoinen Musti ei sovi kuin kaikkein taitavimpien ratsastajien tunneille. - Klara
|
|
|
Post by Wonder H. on May 14, 2015 12:55:10 GMT 2
Dodiin, tässä sitä nyt sitten taas ollaan... Moikka moi! Niinkuin jo sanottu, ihan huippu homma että Malpu on herännyt taas henkiin, ja vaikka mun virtuaalisysteemit on ollut jäissä jo useamman kuukauden, tätä mahdollisuutta en jätä välistä. Tiputtauduin pulkasta aikaisemmin Vapun hoitajana, mutta nyt mä olen palannut! Tällä kertaa iskin sitten silmääni kuvankauniiseen Lennartiin. Arttu sai mun jakamattoman huomion paluuteni yhteydessä, ja tuo vaalea ruunan rupsukka taisikin sitten samantien varastaa mun sydämen. Mä olen varma että meistä kahdesta tulis hieno pari! Tämmösiä lupsakoita otuksia kun molemmat ollaan, mut sit kuitenkin tavoitteellisia. Tämä on siis syy miks just Arttu ois mulle passeli, mitä sitä sen kummempia perustelemaan. Vaikka mut nyt jo täällä päin tunnetaankin, olisi ehkä ihan ajankohtaista kertoa taas itsestäni vähän kun aika on kuitenkin sutjakkaan kulunut... Wonder Hill, tutuille Wonder, on elämään kevyesti suhtautuva nuori nainen. Ikää naiselta löytyy se abauttiarallaa 20 vuotta ja kokemusta hevosista noin 15 vuotta. Ei ole riemulla rajaa, kun on päästänsä vajaa, kuvaa naista ehkä vähän turhankin hyvin. Pohjimmiltaan Wonder on ihan fiksu ja käynyt koulut ja muut kommervenkit, mutta huumorintaju naiselta ei lopu kesken - joskus hyvän maun rajoissa, joskus ei. Ulkonäöllisesti Wonder poikkeaa elovenatytöstä melko rajusti, vaikka onkin kalpea kuin lakana. Hiukset ovat pitkät, punaiset, ja kiharat, kasvot pisamaiset ja runko kapea ja lyhyt. Mikään luudanvarsi nainen ei sentään ole, mutta yleisesti ottaen melko pienikokoinen. Siitä huolimatta kun on kyse hevosten käsittelystä (tai vaikkapa miesten ojentamisesta), voimaa löytyy kyllä kuin pienessä kylässä. Kädet ovat melkein kauttaaltaan tatuoitu ja nenästä killuu pieni rengas, mutta muuten Wonder on melko tavallisen näköinen kaveri. Wonder tutustuu mielellään uusiin ihmisiin ja on vähän semmoinen kaikkien kaveri-tyyppi. Tietysti on myös ihmisiä joista nainen ei liiemmin välitä, ja osaa myös näyttää sen halutessaan. Ratsastajana Wonderilla on jo useamman vuoden kokemus ja jos jonkinnäköisistä hevosista. Naisen intohimo on esteratsastus, mutta jaksaa hän kouluradallakin vääntää sille tuulelle sattuessaan. Wonderilla on aina ollut hyvin selkeät tavoitteet ratsastuksen suhteen ja hän tekee yleensä kaikkensa saavuttaakseensa ne. Että semmonen. Mites on Lynn, otatko mut takas remmiin? 
|
|
|
Post by Lynn on May 14, 2015 19:20:13 GMT 2
Lämpimästi tervetuloa takaisin, Wonder! Arttu on varmasti mitä sopivin heppa sulle. Kuviot taitaakin olla tutut: kaapin teko / päivitys vain, niin hoitotaival voi alkaa. 
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on May 15, 2015 19:11:58 GMT 2
Moikka!
Olen jo jonkin vilkuillut varovasti Mallaspuron sivuja ja pohdiskellut, löytyisikö täältä paikkaa minulle ja hahmolleni, Valmalle. Mallaspuro vaikuttaa kivan raikkaalta, mukavalta paikalta, ja täältä löytyy upeita kuvia.
Valma on parilla sanalla sanoen ihan tavallinen ja vähän ujo 16-vuotias tyttönen - käytännöllinen ja sivistynyt kodinhengetär, joka ei omaa suurempia liikunnallisia tai taiteellisia lahjoja, vaan viihtyy tallilla hevosten ja kivojen kavereiden seurassa. Itseään nuoremmille Valma on lempeä ja järkevä isosiskohahmo. Valma rakastaa mummoilua: neulomista, pullien leipomista, lukulasien käyttämistä, hiusten laittamista kiinni virkkuukoukuilla... Valma on myös toivottoman haaveellinen romantikko, jolla on silloin tällöin pieniä ongelmia itsetuntonsa kanssa. Valman tunnistaa erottuvasta 180 sentin pituudesta, porkkananvärisestä tukasta, pisamista ja maanläheisen värisestä vaatetuksesta. Hevosten kanssa Valma on melko arka, vaikka hänen tasonsa onkin helppo B. Moni asia kuitenkin on ratsastuksessa Valmalle liian jännittävää, muun muassa esteet ja laukkaaminen isoilla hevosilla. Vaikka Valma on pituudeltaan liki 180-senttinen, hän tykkää ratsastaa poneilla ja rauhallisessa tempossa, eikä hän ole kovin kunnianhimoinen, vaikka onkin viime aikoina löytänyt itsestään halun oppia yhä enemmän kouluratsastuksen ihmeellisestä maailmasta. Valma pitää eniten ratsastettaessa energisistä ja hoitaessa rauhallisista ja luotettavista hevosista. Valma asuu äitinsä ja isänsä kanssa ja käy lukion ensimmäistä luokkaa Pronssijoella, missä hän myös hoitaa Hallavassa kilttiä vuonohevosta, Dunjaa. Valma viettää viikonloput isällään, joka on juuri muuttanut lähelle Mallaspuron ratsastuskoulua. Näin ollen Valma pääsisi hoitamaan kultaansa vain viikonloppuisin.
Minun silmääni Mallaspuron hevosista iski kaksi komeaa yksilöä: Gina, joka olisi juuri ja juuri tarpeeksi iso Valmalle, persoonallinen luonteeltaan ja kaiken lisäksi hyvä kouluponi. Ykkösenä iskin silmäni kuitenkin Jereen. Sen hoitamista olisi hauskaa kokeilla, sillä se on niin tyystin erilainen kuin Valman toinen kulta, Dunja. Bonuksena Jere on komean näköinen herrasmies ja varmasti tarpeeksi iso, ja sekin hyvä kouluratsu. Jerestä riittäisi inspiraatiota pitkäksi aikaa.
Ruudun takana istuu 17-vuotias lukiolainen, joka ei itse käy ratsastamassa hevospelkonsa vuoksi. Kokemusta virtuaalitalleilusta sen sijaan löytyy syksystä 2013 asti, jolloin Valma aloitti Hallavassa. Pidän virtuaalitalleilusta, koska siinä pääsee elämään kirjoittamalla ja piirtämällä sen, josta olen jänishousuuteni takia jäänyt paitsi, ja on mahtavaa kehitellä kunnon draamat hahmojen välille. En tulisi koulu- ja harrastuskiireideni takia olemaan kovin aktiivinen hoitaja, vaan kirjoittaisin tai piirtäisin ehkä kerran tai pari kuukaudessa, mutta pyörisin foorumilla, antaisin kuulua itsestäni ja osallistuisin Mallaspuron tapahtumiin aktiivisesti.
Hyvää kevättä kaikille mallaspurolaisille! T. Valma
|
|
|
Post by Lynn on May 15, 2015 20:14:45 GMT 2
Hei, Valma, ja tervetuloa Jeren hoitajaksi! Se on hieno hevonen, jonka kanssa saat vielä varmasti kokea mukavan hoitajantaipaleen. Aloita tekemällä itsestäsi esittely tänne. Sieltä löytyy suuntaa antavat ohjeet oman kaapin tekoon. Sitten oletkin vapaa aloittamaan hoitamisen! 
|
|
|
Post by Julianna on May 18, 2015 11:37:57 GMT 2
"Heippa!
Olen Julianna (voi sanoa Juuliksi). Olen 13-vuotias heppatyttö ja tahtoisin Mulin hoitohepakseni. Olen kuullut, että se on vähän hankala, mutta minä kyllä pärjään kenkkuileville poneille. Ratsastusta olen harrastanut jo neljä vuotta ja olen käynyt kisoissakin. Hoidan hevosia taitavasti ja tykkään niistä tosi paljon."
Julianna on päättäväinen nuori tyttö, jolla on valitettavasti taipumusta liioitella taitojaan. Lisäksi hän osaa olla hyvin omistavainen hoitoponinsa suhteen, ja voi olla, että tuntiratsastajien avustaminen tarkoittaisi lähinnä heidän häätämistään pois karsinalta, jotta tyttö saa itse hoitaa hoitoponinsa. Juulilla on paljon opittavaa, ja keneltäpä oppia paremmin, kuin huonoon käytökseen taipuvaiselta Mulilta? Jossain vaiheessa on pakko oppia myöntämään, ettei osaakaan käsitellä nyrpeää ponia niin hyvin kuin kuvitteli, ja ehkäpä jopa nöyrryttävä pyytämään apua.
Juuli on ylläpidon hahmo, joka on luotu tarinoimaan Mulin päivikseen ja muiden hoitajien tarinoissa käytettäväksi. Juulin avulla pyritään lisäämään vuorovaikutteisuutta nyt, kun hoitajia on kovin vähän.
|
|
|
Post by Lydia on May 23, 2015 16:20:37 GMT 2
Tarpeeksi kauan ajatusta muhiteltuani päätin, että kyllä se on tännekin tungettava, jos vain otat! Fiia siis tässä hei. :’)
Hahmoni Lydia on 17-vuotias vaaleaverikkö, joka on juuri muuttanut paikkakunnalle. Tyttö on harrastanut hevosia aktiivisesti yhdeksänvuotiaasta ja nauttii erityisesti kenttäratsastuksesta, mutta vajaa vuosi sitten tapahtunut ratsastusonnettomuus pisti harrastuksen pitkäksi aikaa telakalle. Nyt Lydia on uuden alun myötä valmis palailemaan jälleen tallimaailmaan hevosenhoitajan roolissa. Satulaan kiipeäminen tuntuu Lydiasta vielä kaukaiselta ajatukselta, mutta eiköhän senkin aika koita vielä…
Lydia on persoonana hyvin hiljainen, jopa vähän arka. Tyttö on ahkera ja päämäärätietoinen tapaus, joka tekee tauotta töitä, jos todella haluaa jotain. Vieraille hän on etäisen ystävällinen, mutta rentoutuu tuttujen kanssa. Lydia ottaa porukassa mielellään kuuntelijan roolin eikä pidä meteliä itsestään.
Lydiaa kiinnostaisi erityisesti Iiron hoitajanpaikka. Tyttö näkee ruunassa paljon itseään: varautuneen ja kuoreensa sulkeutuneen tyypin matkalla kohti valoisampaa tulevaisuutta. Lydia haluaisi oppia tuntemaan hevosen yksilönä läpikotaisin, ensin maasta käsin, ja palailla rauhallisesti takaisin harrastuksen pariin. Luvassa kaksikolla olisi tarinointia tasaiseen tahtiin ja tallin tapahtumiin osallistumista!
|
|
|
Post by Lynn on May 23, 2015 17:48:01 GMT 2
Mahtavaa, Fiia, ja tervetuloa! Päivitän Iirolle hoitajalistaan Lydian tiedot. Voit aloitella tekemällä oman kaapin hoitajien esittelyalueelle. 
|
|
Miska
Uusi kävijä
|
Post by Miska on Jul 30, 2015 19:23:45 GMT 2
Miska on Mikon uusi hoitaja. Hahmon takana on Juliannan tapaan ylläpito. Miska on suloinen 17-vuotias poika, joka löysi tiensä Mallaspuroon aikaisemman ratsastuskoulun lopettaessa tuntitoiminnan ja siirtyessä yksityistallikategoriaan. Opetusta kipeästi kaipaava Miska ei löytänyt omaa paikkaansa yksityistallilta, sillä vuokraajan pesti arvelutti vasta muutaman vuoden ratsastanutta poikaa. Nyt poika käy Mallaspurossa tunneilla ja hoitaa Mikkoa, jonka hän valitsi hoidokikseen, koska "se vaikuttaa niin hupaisalta, eikä mitenkään liian hienolta edes".
|
|
|
Post by oliver on Sept 13, 2015 9:19:42 GMT 2
Moikka! Minäkin uskaltauduin kokeilemaan onneani, joten saanen esitellä teille Oliver Whiten...
Oliver White, on marraskuussa kahdeksantoista täyttävä britti, joka on juuri muuttanut paikkakunnalle sukulaisten tavoin. Hän on asunut Iso-Britanniassa ensimmäiset kolmetoista elinvuottansa, jolloin Suomessa ramppailu alkoi, niin loma - kuin työsyistä, ja noiden lukuisten kesien aikana nuorukainen oppi melko paljon suomea. Oliver on kultainen nuori herrasmies, joka on aina ystävällinen kaikille. Hän kulkee isänsä jalanjäljissä kengittäjänä, mutta oppi myös ratsastamisen salat ollessaan vielä kuusitoista, muttei tuntenut lajia omakseen. Oliverilla on kuitenkin taito katsoa pintaa syvemmälle, niin hevosten kuin ihmistenkin kanssa. Upea ulkomuoto ei ole pojalle tärkeää, vaan luonne. Se, mitä sisältä löytyy. Tavallisimmatkin ja valtavirrassa kulkevat, hän osaa erottaa niihin ainutlaatuisiin, sisäisesti upeisiin ihmisiin sekä hevosiin. Oliver omaa nokkelan huumorintajun, ja paljolti nuoren miehen charmia, mutta lämpenee silti hitaasti jokaiselle.
Oliverilla on taustaa hevosten parista aina kakkosluokkalaisesta lähtien, jolloin hän pääsi ensimmäistä kertaa mukaan isän töihin. Hän rakastui palavasti hevoseen Strom Warning, muttei ikinä kuitenkaan pitänyt ratsastuksesta sen erityisemmin, lukuunottamatta rentoja maastolenkkejä. Hän alkoi kengittää jo ollessaan alaikäinen, ja osaa käsitellä hevosia erityisen hellästi ja sopeutuvasti. Häntä kiehtoi erityisesti tallin hevosista Melvin, ja jonkin ajan mietiskelyn jälkeen Oliver päätti hankkia lisää hevosmiestaitoja ihan tavallisen hoitaja-pestin kautta. Parivaljakosta tulisi varmasti hyvät kaverukset, ja ajan saatossa Oliver ehkä haluaisi päästä takaisin satulaankin kokeilemaan ratsastusta.
Oliver itse on vahvasti ruskettunut, 177 senttimetriä pitkä miehenalku, joka peittää usein löysillä T-paidoilla lihaksikkaan vartalonsa. Tämä omaa ruskean pörrötukan, sekä vihertävänsiniset silmät, joita kehystää yleensä huoleton ja rento hymy. Perusvarusteina ovat yleensä vähän nuhjuiset tallivaatteet, ja muu vaatimaton pukeutuminen.
Minä itse olen tyhjänpantin tytöntylleröinen, ehkä hieman poikamaisella twistillä. Päätin siis ottaa Malpun kakkostallikseni, joka olisi siis erinomaista vastapainoa muille hahmoilleni, jotka pyörivät ympäri virtuaalimaailmaa. Aikaa on kuitenkin miltein kuin muille jakaa, sillä tällänen lukion suorittanut tyyppi jämähti kotisohvalle jo aikapäiviä sitten. Melvin olisi siis ykkönen kaikista näistä hevosista, mutta myös Väiski kiinnostaa aivan yhtä paljon. Toivottavasti tää nyt tärppäsi!
|
|
Elsa
Talliporukan jäsen

Kuva©Linnea
|
Post by Elsa on Sept 13, 2015 18:03:53 GMT 2
Heippa ja tervetuloa mukaan Oliver! Melvin on varmasti tyytyväinen saadessaan sinut hoitajakseen. Aloita tekemällä itsellesi kaappi hoitajien esittely alueelle 
|
|
Joffe
Talliporukan jäsen

|
Post by Joffe on Sept 17, 2015 14:31:35 GMT 2
Heissan! Tässä muutaman kuukauden mietittyäni tulin siihen tulokseen, että jos Mallaspuroon kerran eksyy ei täältä voi poiskaan pysyä! Eli siis, vanha hoitaja ajatteli liittyä taas muutaman vuoden tauon jälkeen takaisin poppooseen  Aloitin Mallaspurossa siis joskus vuonna 2011 (herranjestas, onko siitä jo neljä vuotta? o.O) Väiskin hoitajana Tanttu -nimellä liikkuen mutta se taipale jäi harmittavan lyhyeksi ajanpuutteen tai jonkun muun syyn takia. Josefiina Rikkovuo, eli tavallisesti Joffe on 18-vuotias hajamielinen lukiolainen joka harrastaa hevosten lisäksi koiransa kanssa rally-tokoa ja soittaa kitaraa. Joskus tytöllä oli myös vaihe, jossa halusi treenata tavoitteellisesti ja kilpailla, mutta sen loikkauksen jälkeen on palannut takaisin entiseen eli rakastaa maastoretkiä, kärryttelyä, lännenratsastusta, ihan mitä vain. Tykkää myös touhuta hevosten kanssa maastakäsin. Aluksi kovinkin hiljaiselta ja ujolta vaikuttava tyttö on tutustuessa varsinainen papupata, mutta osaa myös olla hiljaa ja kuunnella jos toisella on sanottavaa. Vaikka onkin muuten iloinen ja hymyilee lähes kokoajan, niin huonoina päivinä tytöstä kannattaa pysytellä kaukana jos lähettyvillä ei ole hevosta tai muuta eläintä jotka voisivat läsnäolollaan lieventää Joffen ärsytystä. Joffen tunnistaa useimmiten kupariin vivahtavista, olkapäälle ylettyvistä laineikkaista hiuksista ja harmaanvihreistä silmistä, tosin tallilla tytön hiukset ovat useimmiten sotkuisella nutturalla tai letillä. Kukaanhan ei vielä varmasti arvannut että haen (taas) höppänän Väiski ponin hoitajan pestiä, mutta toisaalta myös Gina ja Saga olivat kiinnostavia. Väiskissä on kuitenkin ehkä jotain samaa kuin Joffessakin - molemmat taitavat olla hieman hajamielisiä? Tiedä sitten, onko kaksi hajamielistä otusta ihan niin hyvä yhdistelmä, tuloksenahan voi olla täysi katastrofi tai sitten ei..
|
|
Elsa
Talliporukan jäsen

Kuva©Linnea
|
Post by Elsa on Sept 17, 2015 15:32:03 GMT 2
Tervetuloa takaisin Mallaspuroon Joffe. Voit aloittaa hoitotaipaleen Väiskin kanssa, kunhan tosiaan olet tehnyt itsellesi kaapin hoitajien esittely alueelle 
|
|
Nanna
Uusi kävijä
|
Post by Nanna on Nov 2, 2015 7:56:33 GMT 2
Heips!
Olen tutkaillut ja pohdiskellut Mallaspuron sivuja aikaisemminkin ennen kuin päätin liittyä. Lopulta homman ratkaisi yhden "kaverin" suosittelu, ja ihanat hevoset. Piirretyt tallit ovat lähellä sydäntä, ja niin on myös piirtäminenkin. Mutta turhia tässä jorisemaan, eikun hoitajahaun pariin.
Nanna? Nanna on 17-vuotias nuori nainen joka omistaa mustat, paksut, kiharat hiukset. Myös ruskeat suuret silmät kuuluvat kulisseihin, tietysti pitkine ripsineen. Nannan kasvonpiirteet ovat lumoavat, ja sopusuhtaiset. Kaikinpuolin siis kaunis nainen. Ruumiinrakenteeltaan Nanna on hyvin pienikokoinen. Pituutta löytyy vain 149-cm ja Nanna on myös hyvin hoikka, ellei jopa laiha. Vaikka kuitenkin hoikka onkin, ei Nanna mikään täysi lauta ole, vaan löytyyhän niitä muotojakin. Kaikin puolin Nanna on ulkonäöltään kaunis, ja sopusuhtainen.
Jokainen ihminen on omanlaisensa persoona, ja niin on Nannakin. Toisinaan nähdään tyttö joka ei puhuisi muille, vaikka olisi hengestä kyse, ja toisinaan tyttö joka on juttelemassa jokaiselle vastaantulevalle ihmiselle. Tämä jälkimmäinen on ehkä hieman yleisempää.. Tempperamenttinen ja tulinen Nanna ei koskaan anna periksi, ja hän huhkuu itsevarmuutta. Mielipiteet sanotaan aina hyvin suoraan, ja siitä seuraa usein kaikkea muuta kuin hyvää mieltä. Ratsastuskokemusta Nannalta löytyy hyvin paljon. Yhteensä 12 vuotta on tultu tunneilla käytyä, mutta Nanna on myös vuokrannut ja omistanutkin hevosia. Jos painotus pitäisi sanoa, olisi se varmaankin esteet vaikka koulu ja maastopullailukin sujuvat. Nanna on kuitenkin kokeillut monia lajeja niin laukoista westerniin. Esteitä on Nanna hypännyt ratana 140-cm ja yksittäisenä 150-cm. Ratsastustaidoillaan Nannalla ei ole tapana kehua, mutta jos joku kysyy kyllä neiti kertoo. Tarkkaa kouluratsastustasoaan ei Nanna tiedä, mutta jossain vaativan kieppeillä sekin liikkuu. Ratsastuskokemuksen lisäksi on Nannalla paljon maastakäsittelykokemusta, ja hän onkin ratsastuskouluissa vetänyt kaikenmaailman hevosmiestaitokerhoja. Hevosen ruokinta ja muutkin tallihommat opittiin jo 12-vuotiaana, ja osataan vieläkin. Heppailun lisäksi Nanna harrastaa myös tanssia, joka on ikävä kyllä jäänyt vain kakkoslajiksi.
Hoitohevonen? Hoitohevosen valinnassa ei ollu hirvittävästi valinnan vaikeuksia. Vaihtoehdoiksi valikoituivat Seppeleen Humuliini ja In Your Indrustial. Loppujen lopuksi Indi valikoitui mieleisemmäksi monen asian syystä:
1. Hyvä hyppääjä 2. Tarpeeksi vauhdikas ja haastava 3. Hyvä hyppääjä 4. Mä haluan tiikerinkirjavan hoitohevosen!
Niin, eipä siinä muita syitä ollutkaan. Indi olisi juuri oikea hoitohevonen Nannalle koska tytöllä on kokemusta erilajeista ja yhteispeli tulisi varmasti pelaamaan.
|
|
Elsa
Talliporukan jäsen

Kuva©Linnea
|
Post by Elsa on Nov 2, 2015 13:43:50 GMT 2
Hei, ja tervetuloa mukaan Mallaspuroon Nanna! Indi saa sinusta varmasti mieleisensä hoitajan! Tee itsellesi kaappi hoitajien esittelyalueelle niin sen jälkeen voit aloitella hoitajataipaleesi.
|
|