|
Post by Lynn on Feb 13, 2014 17:33:41 GMT 2
Edellisessä haussa jäi muutama hevonen hoitajaa vaille, minkä lisäksi osa valituista hoitajista jätti ilmoittelematta itsestään ja näin ollen heille varatut hoitohepat vapautuivat. Ennen hakemuksen tekemistä lue tämä topik. Hoitajahaku suljetaan, kun jokaiselle hevoselle on löytynyt hoitaja. Hoitajaa vailla:rp-t. Bagheera est-r. Vägavilgas EST fri-r. Gerome von Nage Hoitajansa ovat löytäneet:Arttu - Laura K. Indi - Chelsea Melvin - Luna Vappu - Wonder H. Musti - Enni Gisli - Olga Muli - Tessie
|
|
|
Post by Saga on Feb 13, 2014 21:43:16 GMT 2
Tuo Indi vaikuttaaa juuri sopivalta minulle. IRL olen 14v tyttö, jolla on ollut nyt noin puolivuotta virtuaalitouhuista taukoa. En ole ainakaan vielä sitoutumassa omaan virtuaaliponiin, sillä en voi taata, että innostukseni pysyy ylhäällä. Haluaisin kuitenkin mahdollisuuden edes siihen virtuaalihoitsuun. Ilmoitan tottakai tauoista jne.
URL: Olen 11vuotias rasavilli tyttö, joka ei pelkää vauhtia tai vaaratilanteita. En jaksa murehtia turhista peräänannoista tai muustakaan, kunhan hevosella ja minulla on kivaa! Olen tasoltani Helppo C ja pikkuestekisojakin olen hyppinyt! Kotona ylitin 90cm esteen, mutta kisoissa olen mennyt vain pieniä, n. 40cm luokkia. En pelkää haasteista - ratsastan mielelläni vaikka hieman pöhelöilläkin hevosilla. Hoitaminenkin on ihan mukava ja mielelläni autan tallitöissä! Reipas olen ja intoa löytyy. Vaikka olen nuori ja tosi pikkuinen (129cm ja n. 20kg, olen pitänyt aisoissa monia ryöstöherkkiä suokkeja. Olen pieni mutta pippurinen!
Tuo url teksti on hieman tuollainen, kuulostaa juurikin 11-vuotiaalta, joka luulee liikoja itsestään. (Takaan kuitenkin, että Saga (tytön nimi, jäi pois esittelystä) pärjäisi Indille ja tulisi ponin kansa toimeen erinomaisesti!)
|
|
|
Post by Minni_ on Feb 13, 2014 22:22:30 GMT 2
Gísli frá Kya
Islantilainen joka vei tämän neidin sydämmen.
IRL ja URL olen 17-vuotias nuori naisen alku jolla on hevoskokemusta niin IRL kuin URL. Hoitokokemusta löytyy IRL niin ravureiden kuin ratsujen puolelta ja URL olen ollut hoitajana vain ratsuilla.
Olen iloinen ja reipas persoona joka osaa myös tuoda omat mielipiteensä esille tarvittaessa jopa aika pahastikin jos niin käy. Hevosten kanssa pitkä pinnainen ja taitava nuori joka on valmis oppimaan ja opettelemaan uusia taitoja.
|
|
|
Post by Laura K. on Feb 14, 2014 12:45:13 GMT 2
Lennartille haen hoitajaksi, ensimmäisenä ruunassa ihastutti rotu! Olen paantunut torinhevosihminen niin IRL kuin URLkin, lisäksi ruunan ulkonäkö sekä hieman haastava luonne.
IRL on 20-vuotias iltalukiolainen, jolla on päivisin ihan liikaa aikaa ja omistan liikaa kirjoitusintoa kun entinen talli jossa hoidin meni tauolle jo muutamia kuukausia sitten.
URL persoonani on 23-vuotias entinen kilparatsastaja, joka lopetti kilpailemisen noin nelisen vuotta sitten. Nykyään Laura harrastaa omaksi ilokseen hevosia ja kilpailee hyvin satunnaisesti. Ratsastana nainen on tasoltaan noin Vaativa B / 120cm, nykyään painottaa tosin enemmän kouluratsastukseen sillä ei enää pidä hyppäämisestä ja välillä iskeekin rimakauhu. On myös työskennellyt nuorten ja uudelleen koulutettavien hevosten kanssa kolme vuotta, kun oli oppisopimuksella opiskelemassa ratsuttajaksi joten varmasti pärjäisi Artullekin.
|
|
|
Post by Luna on Feb 14, 2014 14:52:21 GMT 2
Hoitajaksi hakisin kahdelle suloiselle ponille.
Luna Luna, 12 vuotias tyttö. Aluksi Lunaa kiinnosti vain pienet ponit mutta nyt on alkanut isomatkin ponskit ja jotkut hevoset saada tytön lämpenemään. Luna vaikuttaa aluksi hieman ujolta mutta haluaa mielellään tutusta kaikkiin ja jos Lunaa ei sysää tiehensä tyttö vain puhuu ja puhuu mutta lopettaa tarpeen vaatiessa. Aika helposti ärsytettävä ja leppyy kun ei jaksa olla vihainen. Innokas ponistelia, rakkainta kaikesta on halihetket rakkaan hepan seurassa, ilman satulaa ratsastus on myös Lunan lempi puuhia ja sitten on esteet. Luna tykkää leikkimielisistä kilpailuista mutta lian vakavissaan ei saa asioita ottaa. Luna on huumorintajuinen (jos on samanlainen huumori) ja yllytyshullu, todella yllytyshullu mutta rajansa kaikella. Hvoshullu henkeen ja vereen vaikka kokemusta onkin vain kolmen vuoden ajalta mutta lisää voi hankkia. Hoikka vähän päälle 150 sentinen poniratsastaja. Luna on enemmän ponien kuin hevosten perään mutta jotkut hevoset voivat sulattaa tytön sydämmen. Tummanruskeat suorat hiukset yltävät kainaloihin, otsaa peittää saman värinen otsatukka. Lunalla on kohtalaisen vaalea iho ja tumman siniset silmät. Silmien ympäriltä löytää mustat ripset ja hiusten väriä vastaavat kulmakarvat. Lunan vaatetuksessa näkee yleensä eri violetin tai sinisen sävyjä vaikka kyllä muutkin värit voivat joukkoon eksyä.
Indi Pilkkullinen neiti joka kyllä lumoaa kaikki katsojat. Kävisi este intoilialle joka haluaa hypätä vauhdilla. Joku ihmeellinen Indissä vetää puoleensa jonka vuoksi tamma on ihan vastustamaton. Indi on kaheli ja sählä, joten rauhallinen hoitaja voisi olla omiaan neidille. Vaikka kokemusta ei ole niin hurjasti voisi Indi kuitenkin olla sopiva tapaus. Indin kanssa voisi hullutella, kokeilla maastakäsittelyä ja tehdä vielä paljon muuta. Indi ei olisi ehkä paras halikaveri mutta jos tutuiksi tultaisiin voisi ponista löytyä pikku-mussukka puoli. Entä miksi juuri minusta Indin puunaajaksi? olisin aika aktiivinen ja tykkään kirjoitella ja piirtää. Intoa löytyy ja Indi on semmoinen jolle ei into hetkessä lopu.
Melvin Toinen saman vertainen vaihtoehto on Melvin. Haliponi vailla verataa, tämä poni olisikin sitten semmoinen jota voisi rutisstaa kovasti. Samanlaista estekapasiteetiä ei Melivinillä ole mutta silloin "joutuisi" ratsatamaan koulua. Melvinin hyvä puoli on ruunan monipuolisuus. Melvin voisi sinäänsä olla parempi kun kokemusta aikoo hankkia ja uutta oppia. Melvin joutisi maastoratsuksi, pullaponiksi ja myös moneksi muuksi. Mitä muuta voisi sanoa kun että Melvin on vastustamaton nyffi. Miksi Luna olisi sopiva Melvinille? aika sama kuin Indille, Melvinkin on kovin innostava poni.
Terv. Luna
|
|
|
Post by Chelsea on Feb 15, 2014 10:54:58 GMT 2
Heippa!  Sun olis pitänyt nähdä mun ilme, kun näin Indin hakevan hoitajaa. Mä hain sille jo kerran aiemminkin, yli vuosi sitten, mutta silloin ei onnistanut - josko nyt sitten? Se poni on vaan ollut ja tulee ikuisesti olemaan mun ihailun kohde: sellainen jäätävän suloinen sähläri, vilkas, taitava.... Kaikkea, mitä mä voin ponilta toivoa. Ihana. Hahmoni, 15-vuotias syntyjään brittiläinen hipsterityttö Chelsea, on toivoton haaveilijaromantikko, joka voisi viettää päiväkausia unelmiinsa uponneena. Aina hymyssä suin kulkeva punapää on sosiaalinen, muttei kovin seurallinen tapaus, joka viihtyy siis mainiosti myös yksin. Hän laittaa aina muut itsensä edelle, on lojaali ja empaattinen - joskus liiankin. Vaikka hän vaistoaa sadan kilometrin päähän, jos kaverilla ei ole kaikki kunnossa, hänelle itselleen kaikki on aina "ihan okei". Tyttö onkin suurimmalle osalle täysi mysteeri, joka ei tykkää puhua itsestään ja omista asioistaan. Hevosten kanssa Chelsea on viihtynyt jo pikkulapsesta asti. Tuon äiti tyrkkäsi tytön ponin selkään jo kaksivuotiaana, josta harrastus sitten oikeasti alkoi. Äidin kuoltua tapahtui muutto Suomeen, ja hevoset jäivät taka-alalle vähäksi aikaa. Sittemmin Chelsea sai oman vuokraponin, jolla hän kilpaili muutamia vuosia ihan tosissaan - valitettavasti kyseinen poni omistajineen muutti toiselle puolelle Suomea, jolloin vuokrauskin luonnollisesti päättyi. Nyt Chelsea on kuitenkin eksynyt Mallaspuroon, ihastunut, ja valmis etsimään uusia tuulia näiltä suunnilta. Indin kanssa hän pääsisi kokeilemaan rajojaan, niin taitojesa kuin hermojensakin kanssa.
Innolla odotellen, Chelsea
|
|
|
Post by Lynn on Feb 15, 2014 13:15:50 GMT 2
No niin, ennen lomalle lähtöäni päästän seuraavat henkilöt hoitohommiin: Laura - Arttu Luna - Melvin Chelsea - Indi Tervetuloa! Aloittaa voitte tekemällä itsellenne kaapit.  Kiitos muillekin hakijoille. 
|
|
|
Post by Wonder H. on Feb 16, 2014 15:54:18 GMT 2
Heissan taas (:En tiedä muistatko Lynn, mutta hoidin joskus muinoin Mallaspurossa tota teitin Jereä ( silloisella nimimerkillä Cimilla  ) ja nyt mä oon palannu teiän kiusaksi uudella naamalla ja nimimerkillä!  Ihana toi uus ulkoasu ja kivannäkösiä uusia hevosiakin...  Mäki tottakai sorruin yhteen nappisilmään ja tulinpa koittamaan et josko toi Lakean Vapputaika ois mulle semmonen sopiva kaveri pimeisiin talvi-iltoihin ja lämpimiin kesäpäiviin? URL MinäWonder Hill, tutummin Wonder, on brittiläissyntyinen 19-vuotias naisenalku jolta ei huumorintajua ja ystävällisyyttä puutu. Wonder tulee toimeen lähes kaikkien kanssa, mutta osaa olla myös huonolla tuulella ja jos tyttö ei pidä jostakusta, hän antaa sen kyllä näkyä. Wonderin tunnistaa pitkistä hieman kiharista punaisista hiuksista ja pisamaisesta kalpeasta ihosta, sekä kyynerpäässä komeleivasta mustasta tähtitatuoinnista. Tyttö on n. 165cm pitkä ja melko hoikahko, lukeutuu ihmisiin jotka voisivat syödä kokonaisen mammutin eikä silti lihoisi. Kokonaisuutena Wonder on melko energinen pakkaus, ahkera ja kun hän ryhtyy johonkin, hän myös tekee sen kunnolla ja loppuun asti. Puheliaisuutta ei tytöltä myöskään puutu, välillä häntä on melkein vaikea saada hiljaiseksi. Hevosia Wonder on harrastanut jo ihan pienestä pitäen, hänen vanhemmillaan oli ratsastuskoulu kun he vielä asuivat briteissä. Kilpaillut Wonder on jonkinverran syntymaassaan, mutta Suomessa ei juurikaan. Wonder on kuitenkin taitava hevosten käsittelijä ja ratsastaakin hän osaa, sekä haluaa kokoajan kehittyä ja oppia uutta. IRL MinäTäysikäsyyttä lähentelevä tyttönen Suomesta, opiskelee hevosia, hoitaa hevosia, ratsastaa hevosia, ajaa hevosia, käy lukiota. Eipä juuri muuta oleellista.  Suhteellisen kiireisenä ihmisenä en varmastikaan montaa kertaa viikossa kerkeä hoitamaan, mutta innostusta kirjoittamiseen ja piirtämiseen löytyy kyllä vaikka muille jakaa ! Miksi Vappu?Tarviiko kaikkeen olla aina joku järkevä syy?  Mä en oo niitä ihmisiä joilla olis. Jokatapauksessa, Vappu vaan yksinkertaisesti pisti silmään tosta hevosjoukosta jotka hoitajia hakee, se on semmonen mulle sopiva hevonen. Luonteeltaan se muistuttaa mua jonkinverran, ja mulla on vaan semmonen kutina että me viihdyttäis hyvin yhdessä... Onhan se myös äärettömän suloinen otus, siitä ei pääse mihinkään. :3 Tämän lisäksi Suomenhevoset on aina ollut lähellä sydäntä...  Eipä kai siinä sitten sen kummempia, ihanaa talven jatkoa koko Mallaspuron jengille, meitsi jää odottelemaan vastausta innoissaan ! - Wonder
|
|
|
Post by Lynn on Feb 16, 2014 17:03:30 GMT 2
Hei, ihana nähdä (ex-)Cimi taas Mallaspuron porukassa - olet lämpimästi tervetullut Vappu-ihanuuden hoitajaksi. Johan tässä on ehditty kaipaillakin  Aloita säkin tekemällä Wonderille ja Vapulle kaappi. 
|
|
|
Post by Enni on Feb 17, 2014 16:05:00 GMT 2
Hei! Olen Enni, hiljainen, 16 vuotias naisen alku. Olen hieman ujo ja hiljainen, mutta kun tutustun ihmisiin kunnolla, sisältäni paljastuu uhkarohkea jätkä. Tästä päästäänkin asiaan, että viihdyn ehkä enemmän poikien, kun tyttöjen seurassa. Poikien seurassa uskallan olla oma itseni, enkä piilottele muiden takana. Minulla on tummat, vähän yli olkapäihin ylettyvät hiukset, jotka on yleensä todella sekaisin... Silmäni ovat siniset. Käytän huppareita, farkkuja ja käppejä. Tallilla hiukseni on ylhäällä ponnarilla, päällä musta pitkähihainen ja ruskea liivi, sekä mustat ratsastushousut. Olen ratsastanut yli kymmenen vuotta. Aloitin ratsastuskoulussa viisi vuotiaana talutustunneilla. Olen HeA tasoinen ja kilpaillut 100cm tasolla. Yksittäisenä olen hypännyt 110cm. Tästä fiksut voi päätellä, että olen enemmän estepainotteinen typykkä. Mustia olisin tässä tavoitellut. Ihastuin siihen ensi näkemältä! Luonnehan ei ole parhaimmasta päästä, mutta pidän vähän vaativimmista hevosista. Luonnetta vähän tasapainottaa tamman väri ja koulutus  Kilpailisin mielellään Mustin kanssa. Niin esteissä, kun koulussakin! Toivoisin todella pääseväni Mustin hoitajaksi, lupaan, että meille tulisi todella hauskoja ja mukavia hetkiä!
|
|
|
Post by Lynn on Feb 27, 2014 21:59:12 GMT 2
Enni, tervetuloa Mustin hoitajaksi. Teethän itsellesi ja Myrtsylle kaapin kahden viikon sisään? 
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2014 19:54:49 GMT 2
Heippatirallaa!Indin hoitajuutta hakee 12v tyttö Olga. Minulla on ollut pari omaa hevosta, mutta nyt haluan hoitsun. Olen aika puhelias, mutta myös temperamenttiä on. Hiukseni ovat vaaleanruskeat ja pituutta on suurinpiirtein 150cm.
Miksi juuri Mallaspuro?Ihastuin Mallaspuroon ihan heti, joten mietin heti hakevani hoitajaksi. Kun tutustuin tiloihin yms, olin varma että halusin hakea hoitajaksi, joten nyt sitten olen tässä. Mallaspuro vaikuttaa myös aktiiviselta ja täällä olisi toimintaa. Miksi juuri Indi?Rakastuin Indiin, kun katsoin sen pilkukasta ulkonäköä ja luin ihanan luonteen. Indin luonne oli juuri semmoinen kuin halusin. Ei liian haastava, muttei liian helppokaan. Lupaisin olla hyvä hoitaja Indille! Jos Indi ei tärppää...Sitten haluaisin hoitsuksi Gislin. Rakastuin siihen, koska issikat ovat yksi lempiroduistani. Issikoissa vaan on "sitä jotain". Ja olisin myös Gislille hyvä hoitaja Minusta hieman tarkemminOlen 12-vuotias ikuinen ponityttö. Minut löytää yleensä tallilta rennot tallikamppeet päällä, joko hoitsuni luota tai sen varusteita putsaamassa. Olen puhelias ja iloinen, joskus voi kuitenkin olla huono päivä. En kuitenkaan ole epäkohtelias ja haluan aina antaa hyvää esimerkkiä tallilla. Lyhyys ei minua haittaa (150cm) mutta haluaisin kieltämättä olla vähän isompi... Joskus voin tiuskia mutten tee sitä tahallani. Hiukseni ovat vaaleanruskeat, ja pitkät. Minulla on myös isot ruskeat silmät. TarinanäytettäMinua jännitti mennä ensimmäistä kertaa hoitamaan Indiä. Istuin autossa ja katselin maisemia. Kohta olisimme perillä... Jännitti ihan hirveästi. Mallaspuron kyltti näkyi jo. Äiti kaarsi harmaata autoa ja pian olimme tallipihassa. Tarhoja oli paljon ja talli oli hieno. "Olehan ihmisiksi", äiti sanoi naurahtaen. "Joojoo", murahdin ja nousin autosta. Menin heti etsimään Lynniä. Lynn olikin toimistossaan. "Moi!" Hihkaisin. "Terve" Lynn sanoi ja katsoi minua. "Niin, siis olen Olga, Indin hoitaja", kerroin. "Aa! No, tervetuloa!" Lynn sanoi iloisena. "Onkos se tarhassa?" kysyin. "Joo" Lynn sanoi. Nyökkäsin ja lähdin etsimään Indin riimua käsiini. JATKUU jos pääsen hoitajaksi
|
|
|
Post by Lynn on Mar 31, 2014 19:24:55 GMT 2
Olga, Indi ehtikin jo löytää hoitajan aiemmin tässä haussa, mutta Gislin hoitajaksi olet tervetullut! Aloitathan hoitajanurasi tekemällä sinulle ja Gislille kaapin kahden viikon sisällä? 
Ne hevoset, joiden tässä haussa valitut hoitajat eivät ole siihen mennessä hoitaneet, vapautuvat pääsykokeeni jälkeen eli toukokuun alussa uuteen hakuun. Tuossa haussa valitaan myös tallin uuden tulokkaan, Iiron, hoitaja. 
|
|
|
Post by Tessie on May 9, 2014 13:28:52 GMT 2
Hoitajaksi hakee... Tessie, 15-vuotias nuori nainen. Omistan hieman olkapäiden yli olevat tummat, kiharat hiukset ja ruskeat silmät. Olen noin 157cm, eli menen enimmäkseen hevoskokoisilla tai sitä lähentelevillä poneilla. En ole koskaan ollut se pulleiden shetlanninponien suurfani, olen aina pitänyt eniten isoista ratsuista. Menen helppoa A:ta ja hyppään päälle metrikaksikymmentä, en ole se pelokas poniratsastaja, vaan pidän vauhdista ja hyppäämisestä. Olen luonteeltani positiivinen, mutta hiljainen - en tutustu heti uusiin ihmisiin.
Mutta kenelle? No, Humuliinille. Hurmaava tamma sulatti sydämeni heti hevosia tutkaillessani. Olen varma että tulisimme kokemaan Mulin kanssa ihania hetkiä, kera hampaiden ja kentän pohjan.. Hmm, ei sen näin pitänyt mennä! Tamman kanssa olisi luvassa paljon leppoisaa yhdessäoloa, ja toisaalta tehokasta treeniäkin, niin koulutuuppauksen kuin hyppimisenkin osalta. Jostain syystä kärttyinen tyttö oli heti se oikea, hiljalleen lähtisimme kehittämään luottamusta ja tutustumaan.
Toivottavasti pääsen Mulin hoitajaksi! (;
|
|
|
Post by Lynn on May 11, 2014 21:58:42 GMT 2
Moikka, Tessie, ja tervetuloa hurmuli-Humuliinin hoitajaksi! Teethän aluksi teille kaapin kahden viikon sisällä, niin olet mukana hoitajaporukassa.
Huom. Uusi hoitajahaku, johon vapautuvat kaikki ne hevoset, joiden tässä haussa valitut hoitajat eivät ole hommiaan hoitaneet, avataan pian.
|
|