|
Post by Wonder H. on Jun 16, 2014 21:38:24 GMT 2
Eikä, vai että kukko ! Toi Amadeus...  Täytyy kyl taas sanoa, et hemmetti Lynn sä osaat piirtää, ja ihan loistava se kuvaus!  Saa nähä miten mun ja tän kukon ensikohtaaminen sujuu... :'D
|
|
|
Post by mila11936 on Jun 17, 2014 20:25:12 GMT 2
olipa niin aidon näköinen tuo kukko, että ihan kylmät väreet meni selkäpiitä pitkin.  Ihan IRL-elämässäki saa noi kukot vähän puntit tutisemaan... Hui! Mä niiiiiiiiiiiiiin tuun juoksemaan tota Amadeusta karkuun pää kolmantena jalkana jos ja kun se karkuteille pääsee...
|
|
|
Post by Lynn on Jun 20, 2014 21:46:24 GMT 2
Ihanaa juhannusta! Ensi viikon olen tiiviisti töissä ja sitä myötä mökkiasukkaana. Palailen sitten sen jälkeen Malpulajuttujen pariin, sikäli kun kerkeän eli saan sille seuraavalle viikolle pari vapaapäivääkin. Kiireinen kesä, mutta en valita; työ on mukavaa kaikkine haasteineen. Näitä virtuaalikuttuja puuhailen sitten ehtiessäni. 
|
|
|
Post by Lynn on Jul 5, 2014 21:07:52 GMT 2
Apua. Mulla on kone hajalla (koetan puhelimella seurata foorumia) ja töissä on sesonki alkanut, mikä tarkoittaa, etten juuri kotiin pääse. Nyt on kahdeksan päivän työputki, yksi vasta tehty. Hurja into on, mutta käytännössä mahdotonta päivittää sivuja tai foorumia. Harmittaa ihan vietävästi! Todella turhauttava tilanne, muttei auta kuin marista ja pahoitella syvästi. 
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on May 15, 2015 21:39:54 GMT 2
Täälläkö saa höpäjätä? Heeh, terve kaikki, pääsin juuri Jeren hoitajaksi:))) Se on hurmaava heppa, ihanan persoonallinen<3 Ootan jo että pääsen kirjoittelemaan. Oon kotoisin täältä, ja virtuaalitalleilua on takana syksyllä kolme vuotta. Kelasin että voisin alottaa urani Mallaspurossa sunnuntaina, kun tullaan Hallavan sakilla tänne kilpailemaan:) Sitten Valma-hahmo ikään kun ihastuu talliin ja heppoihin.
|
|
Scarlett
Talliporukan jäsen

©JassuL.
|
Post by Scarlett on May 15, 2015 22:37:47 GMT 2
Tervetuloa vaan mukaan Valma! Ihana saada uutta verta Mallaspuroonkin ja suunnitelmasi kuulostaa oikein kivalta 
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on May 16, 2015 14:29:08 GMT 2
Voisko joku valaista, ketkä henkilökunnan jäsenet Mallaspurossa on enimmäkseen maisemissa? Jossain sanottiin että Aikku on sairaslomalla.
|
|
|
Post by Lynn on May 16, 2015 15:44:00 GMT 2
Henkilökunnan jäsenistä varmimmin tallilta tavoittaa minut tai Elsan. Lisäksi tallivuoroja tekee Kersti aina kun opinnoiltaan kerkeää, Ilpo yleensä arkiaamuisin, Santeri viikonloppuisin ja Daniel niin sanotusti joskus ja jouluna, kun ei muut tallit vie kaikkea aikaa. Aikku ei malta pysytellä kokonaan poissa tallilta, vaan hyvinä päivinään käy rapsuttelemassa hevosia ja huolehtimassa, että kaikki toimii niin kuin kuuluukin. 
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on May 17, 2015 21:10:33 GMT 2
Täällä on hämmentävän hiljasta :-o Kuinka monta tyyppiä täällä nykyään pyörii?
|
|
|
Post by Lynn on May 17, 2015 21:21:13 GMT 2
Todella vähän pyörii nyt tyyppejä.  Olen pitkään pyöritellyt Mallaspuroa ikään kuin pöytälaatikkoprojektinani, kun olin opiskelujen ja töiden takia kykenemätön pitämään mielestäni tarpeeksi aktiivista toimintaa yllä. Sitten sain Elsan avukseni ja avasin vasta nyt hoitajahaut taas. Toivon kovasti, että saataisiin mahdollisimman pian lisää porukkaa! Aina on kivempi järjestää tallin väelläe suunnattuja aktiviteettejakin, kun niihin on osallistujia... puhumattakaan, miten paljon hauskempaa tarinointi on, kun on iso porukka. 
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on May 18, 2015 10:22:15 GMT 2
Tallilaisten väliset draamat on kyllä koko virtuaalitalleilun suola  En varmaan ehdi hetkeen jatkaa mun tarinaa... Toukokuun tokavika viikko = vuoden pahin konserttibuumi. Toukokuun vika viikko = koeviikko.
|
|
Scarlett
Talliporukan jäsen

©JassuL.
|
Post by Scarlett on May 20, 2015 12:37:28 GMT 2
Jep! Toivottavasti saataisiin lisää porukkaa tännekin Ja Valma niin on, ehdottomasti. Niistä on aina kiva kirjoitella! Ihan kamala kun mä olen ollut jo kauan Mallaspurossa. Ihan järkytyin kun Scarlettkin on jo 21-vuotias, vaikka vastahan se oli vasta 19. Minne se aika häviää?
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on May 20, 2015 13:30:15 GMT 2
Mulle tulee välillä sama fiilis Valman kanssa. Kun se tuli Hallavaan, se oli 14, tänä vuonna se täyttää 17. Voi apua, ens vuonna siitä tulee 18-vuotias! En halua, että mun porkkanapäästä tulee aikuista koskaan D:
|
|
Scarlett
Talliporukan jäsen

©JassuL.
|
Post by Scarlett on May 20, 2015 13:34:44 GMT 2
Hahah!  Aika se vaan menee. Mietinkin jo hetken, että jätänkö hahmoni ikuisesti 19 vuotiaaksi, mutta (jotenkin) vaan realistisempaa ikäännyttää sitä ihan normaalisti. Pitää vaan luoda sitten ihan uusi ja erittäin nuori hahmo jos ikäihmiset ei innosta :,D
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on May 20, 2015 13:45:02 GMT 2
Mä en halua ikinä luopua Valmasta, se on mun kahdesta hahmosta suosikki:)
|
|