Luna
Uusi kävijä
|
Post by Luna on Mar 28, 2014 19:55:53 GMT 2
Muakin huvittaa vaan kirjoittaa mutta en Millään keksi aihetta joten mitään ei synny. -.-'
|
|
|
Post by Lynn on Mar 31, 2014 19:20:31 GMT 2
Hih. Iiro on kyllä aika näppärä (joskin käsittelijöilleen ja ratsastajilleen työläs...) epeli! Kiva jos hapannaamasta tykkää muutkin kuin minä.  No höh, Mila - allekirjotan kyllä täysin ton tekniikan sadattelun. Ikinä se ei toimi silloin, kun tarve ja/tai into olis suurimmillaan. Wonder, voin niin jakaa opiskelutuskan. Itsellä on käsillä tiivis pääsykoeluku. Oon itse asiassa aika hyvässä vauhdissa: kertaalleen oon jo lukenut läpi koko aineiston ja nyt mulla onkin neljä viikkoa aikaa perehtyä ja kerrata noita artikkeli kerrallaan. Osa artikkeleista on puisevia ja kinkkisiä, osa mielenkiintosia ja helppoja hahmottaa. Ei auta kuin opetella ihan kaikki ulkoa ja ymmärtää asiat mahdollisimman kokonaisvaltaisesti, mutta huh, kun ei aina meinaa työpäivän jälkeen jaksaa istua alas pänttäämään... Nyt kun aikaa virtuaaliheppailulle on vähän, tulee mieleen monia erilaisia ideoita toiminnan ja kuvien suhteen. Ei vaan mitenkään kerkeä toteuttaa, mikä on sääli. Sitten kun taas olisi aikaa, oon varmaan unohtanut puolet ja/tai menettänyt mielenkiinnon toiseen puolikkaaseen... 
|
|
Luna
Uusi kävijä
|
Post by Luna on Mar 31, 2014 20:24:46 GMT 2
Kuulostaa monimutkaiselta, onneksi koluan vielä kutosen koulukirjaa. 
|
|
|
Post by Wonder H. on Apr 29, 2014 17:02:47 GMT 2
Jestas kun on taas pitäny kiirettä. D: Ihan kamalaa kun en oo kerinny käymään yhtään Malpuilemassa.  Mutta kai se on meikäläisenki myönnettävä että toi lukio ei oo mitään hirveen helppoa hommaa ja aikaakin siihen kuluu ihan perkeleesti.  Tosiaan uusintakokeet ollu, joista rimaa hipoen päästy läpi niin nyt saa taas levähtää hetken, että toivottavasti mä ny kerkeisin tässä jotain raapustamaan ennenku sit taas koeviikko alkaa...  Mut joo mä tosiaan elän semmosta pienimuotoista hiljaiseloa aika pitkälti toukokuun loppuun asti... 
|
|
hilla
Uusi kävijä
|
Post by hilla on May 26, 2014 13:57:32 GMT 2
Toivottavasti uus hoitajahaku tulee pian, Iirolle hoitajaksi haluaisin. Omalla tavallaan "herra Luihu" on aivan ihana ja haastetta löytyy sopivasti omaan mieleen!
|
|
|
Post by Lynn on May 27, 2014 20:16:48 GMT 2
Voi apua. Sitä ei vaan koskaan opi ymmärtämään, miten lyhkäsiä päivät on... Mä olen jotenkin ihan "ruuhkautunut" ja kaikki asiat, jotka haluan tehä, siirtyy koko ajan eteenpäin, kun aina tulee jotain, mikä on pakko tehdä. Harmittaa kovasti se, että edelleenkin myös Malpula kärsii tästä jatkuvasta kiireestä ja tekemisenpaljoudesta. Päivityksien hitaus ei johdu haluamisen puutteesta, vaan siitä, ettei kaiken muun tehtyään enää yksinkertaisesti jaksa tai ehdi. Olisihan se helpotus saada tallille toinen ylläpitäjä, jolla olisi aikaa masinoida munkin ideoimia juttuja käytäntöön, mutta toisaalta - en mä osaa ajatella itteäni tallin kakkosylläpitäjänä. Mesta ja henkilöt (ja mun päänsisäinen tarina) on mun käsialaa, "mun vauvoja". Toinen ihminen väkisinkin muuttaisi kuvioita, ei välttämättä ollenkaan huonoon suuntaan, mutta kun muttakun! Äh. Mitähän mä vielä keksin. Viikonloppuna alkaa kolmen viikon (valitettavan tiiviisti aikataulutettu, itkettää jo etukäteen  ) kesäloma, minkä jälkeen muutan loppukesäksi töiden perässä Vänrikinmäen tilan tosielämän malliympäristöön. Saa nähdä, miten sieltä käsin edes onnistuu mikään päivittely, kun nettiyhteys katkeilee, jos tuulee saati sataa... No, ainakin siellä onnistuu netin kytkeminen päälle, ainakin välillä!  Piirtää ainakin voi, etenkin käsin inspiroivasti liveympäristössä, jee.  Hilla, pistän hoitajahaun kyllä pystyyn asap. Luihu on ihana heppa, vähän kenkku ja hitaastilämpiävä. Ainakin pysyy kirjoittelussa pitkään jonkin sortin jännite, kun ei hepasta tule sydänkäpystä ihan heti. 
|
|
|
Post by Lynn on Jun 7, 2014 13:52:57 GMT 2
Äkkitehtävä on julkaistu. Jos ensi viikon aikana saan päivitettyä hoitajatilanteet kaikkien heppojen osalta (valitettavasti edessä on monen hoitajan potkaisu pihalle...) ja haun pystyyn, niin jes, olen tyytyväinen. 
|
|
|
Post by mila11936 on Jun 10, 2014 10:51:37 GMT 2
En tienny missä muuallakkaan kysellä (tai sitten olen sokea enkä löytänyt tällaisille "ilmoituksille" oma topaa) MUTTA haluaisko joku tämän kuun aikana lähteä minun ja Linkan kanssa maastoon vähän pidemmälle lenkille?  Sinun ei tarvitse välttämättä kirjoittaa mitn. siitä retkestä, minä voin hoitaa sen homman, mutta en minä tietenkään kielläkkään
|
|
Luna
Uusi kävijä
|
Post by Luna on Jun 10, 2014 18:44:11 GMT 2
Minä voin tulla, mielelläni
|
|
|
Post by mila11936 on Jun 13, 2014 17:06:02 GMT 2
Kiva!  Tässä viikonlopun aikana yritän kirjottaa tarinan valmiiksi.  (Ootko muuten sama Luna kuin Vaahterapolussa?  )
|
|
Luna
Uusi kävijä
|
Post by Luna on Jun 14, 2014 9:22:39 GMT 2
Kiva (Perjaateessa sama mutta kuitenkin eri, vähemmän pätkä täällä  )
|
|
|
Post by mila11936 on Jun 14, 2014 10:17:55 GMT 2
Okei!  Eli en ihan väärässä ollut... 
|
|
Scarlett
Talliporukan jäsen

©JassuL.
|
Post by Scarlett on Jun 14, 2014 17:35:13 GMT 2
Apua kun kesäkin ollut yhtä kiirettä! Pahoittelen kovasti, mutta nyt pääsen minäkin aktivoitumaan, Jes : D
|
|
|
Post by Wonder H. on Jun 14, 2014 20:33:09 GMT 2
Ihanaa ihanaa, mullakin alko viimein huima viiden viikon kesäloma!  Hirmusesti on kaikkea menoa ja meininkiä IRL-elämässä suunnitteilla mutta on mulla niitä kotipäiviäkin sen verran että jos tässä nyt saisin taas aktivoitua itseäni Malpun parissa vähäsen...  Suunnittelin tossa aikasemmin päivällä että voisi pitkästä aika raapustaa vaikka jonkun kuvasen meitsin ja Vapun seikkailuista  edit // Jestas et osaan olla itsekäs sika, höpöttelen itestäni vaan...  Tosiaan, mites muiden malpulaisten kesä on alkanut? 
|
|
|
Post by Lynn on Jun 15, 2014 14:05:42 GMT 2
Voi mahtavuus, miten kiva oli huomata ja lukea monen monta kivaa uutta hoitomerkintää heppojen päiviksistä ja äkkitehtäväsuorituksiakin oli inboxissa muutama, hienoa! Olen nyt töiden takia mökillä, mutta palaan alkuviikoksi kaupunkiin ja päivitän silloin tehtäväsuoritukset ja paljastan mystisen Amadeus Bonaparten henkilöllisyyden. Lisäksi ajattelin järjestää kesäisen uittoreissun. Mikäs sen mukavampaa? Toivottavasti mahdollisimman moni osallistuu! 
|
|