Joffe
Talliporukan jäsen

|
Post by Joffe on Apr 18, 2016 20:33:23 GMT 2
Täälläkin menossa kuntokuuri Scarletin tavoin, mulla tosin päätavoitteena saada nostettua 20 kiloa painava länkkäsatula vuokrahevosen selkään  Heppailut mun osalta vähentyneet kun muutin lukiopaikkakunnalta takaisin kotiin lukion loputtua, silloin saatoin olla liikuttamassa islanninhevosia joka viikko ja nyt ehkä kahdesti kuussa tallilla. Toisaalta ehkä ihan hyvä, ainakin tulee luettua yliopiston pääsykokeisiin (siis silloin kun ei eksy virtuaaliheppojen pariin..) kun ei kesätöistäkään ole vielä kuulunut mitään. 
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on Apr 19, 2016 6:54:18 GMT 2
Tsemppiä kuntoiluun teille :-DD Mulla on vähän ikävä heppoja mutta ongelmaa aiheuttaa myös se että pelkään vähänkin isompia otuksia tosi paljon  Mun opinnot aina kiristyy kohti kesälomaa, joten vedän nyt viitenä päivänä viikosta semmosta kivaa 8-20 työpäivää D-:
|
|
Scarlett
Talliporukan jäsen

©JassuL.
|
Post by Scarlett on Apr 28, 2016 17:14:15 GMT 2
Siis painaako joku länkkäsatula oikeasti tuon verran? Hui kamala  Onko sulla Valma sitten jotain huonoja kokemuksia isommista vai onko se pelko tullut vain muuten vaan?
|
|
Valma
Talliporukan jäsen

|
Post by Valma on Apr 30, 2016 12:26:40 GMT 2
Mä en ratsasta IRL ja satun vaan pelkäämään isoja eläimiä. Tutustuin muutama vuosi sitten (just kun olin aloittanut virtuaaliheppailun) yhteen shettikseen ja meillä oli huippukiva vuosi mutta sitten se poninketale piti lopettaa  En oo koskaan uskaltautunu isompien nelijalkaisten otusten läheisyyteen, jos ei lasketa viime kesää, jollon vietin joka keskiviikon ihanien issikoiden parissa. Semmosia ne kammot on, mutta mä en koe suurta tarvetta voittaa tota isojen heppojen pelkoa, kun ei se mitenkään vaikeuta mun elämää, ja ei mulla olis mitenkään aikaa/rahaa/henkisiä voimavaroja ruveta yrittämään.
|
|
Joffe
Talliporukan jäsen

|
Post by Joffe on May 1, 2016 22:05:03 GMT 2
Painavimmat länkkäsatulat on joo tuolla 20 kilon paikkeilla mutta jos oon saanut oikean käsityksen niin on myös kevyempiä. Riippuu siitä, mihin käyttöön ja millaiselle hevoselle on tarkoitettu :'D Lievä hämmennys kyllä oli kun ensimmäisellä kerralla yritin saada satulan hevosen selkään kun painoi niin vietävästi  Valma, harmillinen juttu sen shettiksen kanssa :/ //Mitä kesäsuunnitelmia teillä on kesälle? 
|
|