|
Post by Lynn on Nov 15, 2013 13:03:26 GMT 2
Yleistä höpinää ja jutustelua eli jonkin sortin foorumiolohuone! 
|
|
|
Post by Lynn on Nov 15, 2013 13:17:49 GMT 2
Heh. Mulla on aivot ihan virransäästötilassa kaikkien unettomien öiden ja työkuvioiden jäljiltä. Hetki sitten vasta huomasin, että eihän käynnistynyt hoitajacup mikään vuoden 2013 cup ole eikä eka osakilpailu ole tammikuu 2013, vaan 2014... Korjaushommiin siis! Nyt pitäisi olla hoitajacupin tiedot oikein kaikissa viestiketjuissa. Enpä uskalla alkaa tutkia tarkemmin, mitä kaikkia lipsahduksia on tullut päästettyä sivuille ja foorumille. Eilen töistä lähdettyäni kävin kaupassa hakeakseni eväät iltatöihin. Kaupan pihassa seisoin jonkun aikaa työpaikan avaimet käsissä ihmettelemässä, miten saan auton ovet auki kun avaimista puuttuu kaukolukitusnappi. Kai niistä puuttuu eikä niitä voi edes työntää lukkoon, kun eivät ole auton avaimet ollenkaan... Tajusin sitten, että on väärät avaimet kädessä! ... ja kaivoin esiin kotiavaimet ja käytin hetken ihmettelemiseen, ennen ku keksin, ettei niistäkään ollut vielä iloa. Kotioven koitin avata autotallin kaukolukitusnappulalla. Ihmettelin, kun ei toimi. Kävin sisällä vaihtamassa vaatteet, vääntämässä eväät valmiiksi ja lähtiessäni paukautin kotioven kiinni ja vielä sitten tomerasti lukitsin sen auton kaukolukitusnäppäimellä. Kun tuli tekstari, otin esiin matkakortin lukeakseni sen viestin siitä. En mä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa vai huolestua... No, kunhan päästään kevääseen, ehkä alkaa tää jäätynyt järkikin luistaa vähän liukkaammin. 
|
|
Jonne
Talliporukan jäsen

|
Post by Jonne on Dec 1, 2013 13:03:35 GMT 2
Oi jee ootte taas pystyssä! :3
|
|
|
Post by Lynn on Dec 5, 2013 21:46:36 GMT 2
Juu, täällä ollaan taas! Joskin nyt näyttää, että kunnolla aktivoitumaan päästään vasta ensi vuoden puolella. Muutto tuli eteen erittäin yllättäen ja nyt ei kotona oikeastaan ole nettiä, niin että päivittely menikin kinkkiseksi. Noh, kunhan saadaan yhteydet pelittämään niin sitten jatkellaan!
|
|
Scarlett
Talliporukan jäsen

©JassuL.
|
Post by Scarlett on Jan 9, 2014 16:20:55 GMT 2
Hihih, mitenkäs Mallaspurolaisilla on uusivuosi alkanut? =D Itsellä melko hyvin, vaikka opiskelut vievät aikaa aika paljonkin kaikesta vapaa-ajasta. Tamminäyttelyihinkin pitäisi jaksaa raahautua nyt viikonloppuna ihan vain työntekijäksi ja vähän salaa koiriakin vilkuilemaan kun oman koiran kasvattajakin tulee näyttämään että mustatkin sakemannit voivat pärjätä, vaikka yleensä niitä vähän "syrjitään" värinsä vuoksi. Pikkuhiljaa ehkä pääsen myös minä aktiivistumaan Malpussa!
|
|
|
Post by Lynn on Jan 31, 2014 13:53:42 GMT 2
Hoitajacupin 1. osakilpailun tulokset tulivat!Avasin jo toisen osakilpailun topikin, mutta cup-tehtävää pitää vielä vähän odotella. Yritän parhaani mukaan julkaista sen viimeistään ensi viikon aikana. 
|
|
|
Post by Lynn on Feb 23, 2014 13:35:46 GMT 2
Pikainen info sivujen toimimattomuudesta: Nou hätä, sivut palaavat takaisin toimintaan, kunhan pienoinen laskutussotku saadaan oikaistua. 
|
|
Luna
Uusi kävijä
|
Post by Luna on Feb 24, 2014 21:07:26 GMT 2
Hyvä, tässä jo huoöestuin
|
|
|
Post by Lynn on Mar 5, 2014 20:02:20 GMT 2
Huh. Irl-tallityöt ovat taas alkaneet, joten teen taas kahta työtä, sahaan kahden kämpän väliä ja koetan löytää aikaa muille jutuille aina omassa kodissa ollessani. Tämä varmasti näkyy Malpulankin aktiivisuudessa, mutta uskon porukalta löytyvän ymmärrystä.  Tuntuipas aivan järkyttävältä kiivetä vuonopalleroisen selkään ekaa kertaa tänä vuonna! En vaan pystynyt pitämään asentoani yllä ja valuin ja könötin milloin mihinkin suuntaan. Poni parani loppua kohden ihan kivaksi, mutta vielä kun itse tietäisin miten päin satulassa istutaan! Ehkä tää kevään mittaan taas korjaantuu, kun tulee ratsastettua enempi vähempi säännöllisesti pari kertaa viikossa. 
|
|
Scarlett
Talliporukan jäsen

©JassuL.
|
Post by Scarlett on Mar 19, 2014 18:08:22 GMT 2
Kiva juttu Lynn! Itse vuokrasin ennen yhtä ponia estetuntien lisäksi, mutta kun aika ei millään riitä kaikkeen niin pakko oli tuostakin ponnysta luopua. Heti huomaa että itsenäisestä ratsastelusta oli hyötyä, koska pelkällä tunnilla tuntuu että jostain syystä esteistuntani menee vain huonompaan suuntaan. Tuntuu ettei jaloille pääse kunnolla seisomaan ja olen ihan liian pystyssä. En oikein tiedä mistä tälläinen voi johtua, mutta onneksi pääsen ensikuun alusta opiskelujen takia yhden taitavan valmentajan tunneille niin ehkäpä hän voisi sitten minua neuvoa paremmin =)
Mäkin pahoittelen tässä epäaktiivisuuttani. Tuntuu että tarinoiden kirjoittelu ei vain meinaa innostaa ja kuvia en ole kerennyt suttaamaan loppuun. Pakko yrittää aktiivistua ja jos muilla Malpulaisilla riittää intoa niin jotain yhteistä olisi aika mukava tehdä. (esim. yhteinen hm?)
|
|
|
Post by Lynn on Mar 19, 2014 19:41:07 GMT 2
No joo, mun täytyy kyllä myöntää, että on vähän ikävä tavoitteellisempaa ratsastamista tehokkassa pienryhmässä itselle sopivan opettajan johdolla. Nykyään ratsastan lähinnä ilman satulaa maastossa auttaakseni jo melko iäkästä ponia pysymään kunnossa ja mieleltään virkeänä. Välillä jumppaillaan kentällä hepan senhetkisen kunnon mahdollistamalla tehokkuudella, ja tällä reseptillä se on kyllä pysynyt sellaisessa kuosissa, ettei siitä arvaisi yhtään, minkä ikäinen se on! On sillä vielä paljon vuosia edessä, mutta huomaa, että vetreytymiseen menee välillä paljonkin aikaa.  Sain perjantaina työtapaturman seurauksena näppästi aivotärähdyksen, ja vielä aristaa. Kauheasti ei voi koneella kököttää, mutta sainpa osan kurssi-infosta laitettua... vielä on tekemistä. Pian tulevat pääsykoemateriaalit, ja sitten mä joudun hiljenemään virtuaalisaralla kuukaudeksi entistä enemmän. Ei muuta kuin istumalihaksia ja lukupäätä harjoittamaan, pidetään peukkuja että kehittyvät tarpeeksi ja saan opiskelupaikan.
|
|
|
Post by Lynn on Mar 22, 2014 17:56:05 GMT 2
Iiro on saapunut talliin! Mitäs pidätte herra Luihusta?  Jepajee, tiistaina julkaistaan pääsykoematskut ja näin ollen joudun pitämään taukoa näistä virtuaaliheppailuista. Koetan pyörittää hoitajacupia normaalisti, mutta muuta aktiivisuutta en lupaa ennen toukokuuta...
|
|
|
Post by Wonder H. on Mar 23, 2014 11:30:01 GMT 2
Uii mä tykästyin herra Luihuun ! :3 Vai pitäskö sanoa pikemminkin herra aurinkoinen?  (huomaa sarkasmi..) Mulla on kans kiirettä pitäny, vaivaset kolme tenttiä ollu tällä viikolla, yks näyttö ja ea-kurssi. Ja ens viikon koko hemmetin viikon töissä aamu kuudesta ilta kuuteen... Niin että mun osalta saattaa olla vähän hiljasta varsinki ku kaks itsenäistä lukiokurssia meneillään, oon lukenu molemmista 2/16 kappaletta jajaja viikko aikaa...  Oon kyllä niin onneton opiskelun suhteen. Jotain tarinaa yritän kuiteski kaiken kiireen keskellä Vapun päivikseen raapustaa, kuvia tuskin tulee vähään aikaan ku se piirtäminen on nii aikaa vievää puuhaaa... :/
|
|
Scarlett
Talliporukan jäsen

©JassuL.
|
Post by Scarlett on Mar 24, 2014 19:31:28 GMT 2
Oi että kun uusi herra on aivan upea -omalla tavallansa tietenkin. Juuri semmoinen mikä olisi itselleni niin passeli hoitohevonen, kuin olla ja voi. (Valitettavasti) kuitenkin jo oma hevonen täällä mistä en raaski luopua :,)
|
|
|
Post by mila11936 on Mar 27, 2014 21:48:20 GMT 2
Voihan tekniikan vempeleet... Ensin hajosi piirtopöytä (uusi on onneksi hankittu jo ajat sitten) ja silloin kun ei piirtistä ollut, teki mieli piirtää koko ajan... Sitten kun piirtopöytä saapui, inspiraatio piirtämiseen katosi kuin pieru saharaan. Sitten lopettikin parit näppäimet läppäristä toimimasta, joten siksi ei pahemmin oo tarinaa meikäläiseltä tullut. Mutta sain kuin sainkin avokin langattoman näppäimistön toimimaan, joten kirjoitus sujuu huomattavasti nopeammin kuin näyttönäppäimistön avulla.  Nyt kun sais vielä sen kadonneen virtuaaliheppainspiraation takaisin, niin hyvä hyvä... Mikälie kevät masennus
|
|